Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

EM 2012 Options
Zeke
27. maj 2012 18:14:48 Anmeld

Tilbage til toppen
EM 2012 står for døren og jeg selv glæder mig utrolig meget! Jeg holder ikke rigtig selv med nogen men tror meget på Tyskland, Holland og Frankrig. Spanien tror jeg ikke på i år, England bliver en joker med Roy Hodgson som landstræner og Italien er ikke der hvor de har været.

Jeg tror meget på Tyskland løber af med sejren men det kan også blive Holland, Holland har så mange invidualister som kan afgøre kampene så de bliver virkelig farlige. Frankrig glæder jeg mig til at se, som har mange nye og spændende spillere i forhold til VM 2010.

Og nej jeg holder ikke rigtig med Danmark, deres hold er sku for kedeligt synes jeg og flere af de erfarne spillere har jo nærmest fribilleter til startopstillingen.

Hvad er jeres forventninger og holdninger?

Moderator_Camila
27. maj 2012 19:39:33 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Jeg havde egentlig tidligere på året Spanien som favorit, men syntes de mangler Villa og måske er en del af deres spillere fra Barca en anelse trætte... Jeg har mere fidus til Tyskland, specielt fordi de altid leverer godt til slutrunder(og mon ikke Bayern spillerne har noget de gerne vil bevise)..
England regner jeg med det går som alitd og de ryger tidligt ud..

Jeg er lidt enig med din mening om DK og tror faktisk heller ikke vi kommer længere end gruppespillet
Lujan
27. maj 2012 19:55:55 Anmeld

Tilbage til toppen
EM bliver den tætteste slutrunde i lang tid. Spanien ligner den sikre favorit, men tror de flopper.
- Finalen står mellem Tyskland og Italien, men ved ikke hvad den bliver. Har fidus til Portugal i år, med en Cristiano på topniveau kan de blive en farce for mange af verdens bedste forsvar.

Jeg glæder mig pisse meget til jeg skal se Danmark - Tyskland og Danmark - Portugal.
2012em.dk
2. juni 2012 15:28:30 Anmeld

Tilbage til toppen
Det bliver i hvert fald ikke England. De mangler kreativitet - prøv bare at se truppen: http://www.2012em.dk/England.html

Og Hodgson er ikke manden, som får holdet til at sprudle...
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce