Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

FCN = DANSKE MESTRE Options
RonaldosGirl7
23. maj 2012 22:45:04 Anmeld

Tilbage til toppen
Ja! Som de fleste nok har fundet ud af, er FCN, blevet danske mestre og FCK endte som nummer to, med to point mindre end FCN.

Jeg holder selv med FCK, og havde håbet på guld til københavnerne, men sådan endte det desværre ikke! ØvBøv! Overlegen

Fck vandt 2-1 over Silkeborg IF, mens Fc Nordsjælland vandt 3-0 over Ac Horsens!

-Fortjent, at 1. pladsen gik til FCN, og 2. pladsen til FCK?
-Hvilket hold, af FCN & FCK, kan du bedst lide?
-Hvilket hold holder du med i Superligaen?
-Hvem tror du ender på 1. og 2. pladsen næste sæson?

arsenal810
24. maj 2012 10:50:34 Anmeld

Tilbage til toppen
Fandeme sejt, TILLYKKE TIL FCN OG ALLE DERES FANS.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
arsenal810
24. maj 2012 10:51:24 Anmeld

Tilbage til toppen
holder dog selv med Horsens, så det ærger mig nu alligevel lidt, men det var sgu flot kæmpet.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
editor
24. maj 2012 12:15:28 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
arsenal810 wrote:

Ja, tillykke til deres mange, mange fans Fuck dig!

GreatBlue
24. maj 2012 14:02:20 Anmeld

Tilbage til toppen
editor wrote:
arsenal810 wrote:

Ja, tillykke til deres mange, mange fans Fuck dig!

Ja det er jo det halve af Danmark for faen!

Velkommen til Goal (Barca's førende danske fanklub)
arsenal810
24. maj 2012 14:43:06 Anmeld

Tilbage til toppen
og nu kan man så ikke skrive ordene: Alle deres fans, uden at blive bombarderet med ironiske modsvar?

Moderator_Camila
24. maj 2012 20:00:09 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Tillykke til FCN! Jeg er bare glad over FCK ikke vandt mesterskabet (man er vel Brøndby fan, selvom vi er mega ringe)..
Men de har godt nok fået mange ekstra fans de sidste par uger !
Var sku fortjent når FCK ikke kunne holde niveauet
editor
24. maj 2012 20:42:48 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
arsenal810 wrote:
og nu kan man så ikke skrive ordene: Alle deres fans, uden at blive bombarderet med ironiske modsvar?

Bombarderet ligefrem? Du slipper nok ikke for ironi og sarkasme, så længe jeg er webredaktør her i biksen Latter

Rasmus_Messi
24. maj 2012 21:24:05 Anmeld

Tilbage til toppen
FCN sejrede med flot offensivt fodbold. Fuldt fortjent efter min mening.

Derudover synes jeg, det er glædeligt, at halvdelen af FCK's fans nu falder fra Fuck dig! Ruller rundt af latter Danse
editor
24. maj 2012 22:33:26 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Rasmus_Messi wrote:
FCN sejrede med flot offensivt fodbold. Fuldt fortjent efter min mening.

Derudover synes jeg, det er glædeligt, at halvdelen af FCK's fans nu falder fra Fuck dig! Ruller rundt af latter Danse

FCN slog rekorden for færrest scorede mål for et dansk mesterhold, så det passer ikke helt. FCN vandt udelukkende på grund af sin solide defensiv. Fuldt fortjent, for øvrigt.

FCK opbyggede sin fanskare i en periode med lutter 8. pladser, så mon ikke de fleste hænger ved trods den forfærdelige modgang kun at vinde sølv og pokalen?

Rasmus_Messi
25. maj 2012 12:12:33 Anmeld

Tilbage til toppen
@Eddie - En solid defensiv - ja. Det kan godt være, at målene ikke er kommet i stimer, men alligevel, synes jeg, har de været gode offensivt. De spiller bolden tålmodigt rundt og venter på, at der opstår et hul i modstanderens forsvar. Jeg synes, deres småspil - ja bare deres spil generelt, har været godt, især af et hold, som kæmpede med om nedrykning i sidste sæson..

Jeg synes nu ellers, at samtlige nye profiler herinde er FCK fans. Uden at have nogen som helst tilknytning til dem. Jeg kan forstå, hvis folk er vokset op med dem i hjemmet, eller bor i KBH. Det kan godt være, at du blev fan af dem, da de endte som nummer 8, men alle holder med dem i dag?! Netop fordi de vinder så meget. I min optik, burde man holde med det lokale hold i DK. Men sådan er det vel i dag.
editor
25. maj 2012 12:51:19 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
FCN spillede fint pasningsspil på midten og havde stor tålmodighed, men de havde altså en temmelig svag offensiv. Godt småspil på midten er ikke ensbetydende med en god offensiv. En god offensiv skaber mange chancer og udnytter dem. Det er ikke fordi jeg ikke har respekt for FCN's guld, men jeg er bare træt af sammenligninger med Barcelona og fordrukne journalisters påstande om en hidtil uset fantastisk offensiv. De scorede færre mål end noget andet dansk mesterhold i nyere tid.

Jeg så også Flemming Toft sidde og vrøvle om FCN's fantastiske talentarbejde. Talentarbejde er ikke at snuppe samtlige talenter fra Lyngby og andre mindre klubber - det er til gengæld god scouting. Her kunne Carsten Vagn lære meget.

Det med fansene er bare en misforståelse. Jeg forstår fans som folk, der ser kampene på stadion, så hvis du bare mener folk, der render rundt i Hirtshals eller Nakskov eller Middelfart og holder med FCK, så kan det da sagtens være, at der ryger en masse i svinget. De kommer alligevel aldrig i Parken, så det er lige fedt.

GreatBlue
25. maj 2012 12:51:25 Anmeld

Tilbage til toppen
Rasmus_Messi wrote:
@Eddie - En solid defensiv - ja. Det kan godt være, at målene ikke er kommet i stimer, men alligevel, synes jeg, har de været gode offensivt. De spiller bolden tålmodigt rundt og venter på, at der opstår et hul i modstanderens forsvar. Jeg synes, deres småspil - ja bare deres spil generelt, har været godt, især af et hold, som kæmpede med om nedrykning i sidste sæson..

Jeg synes nu ellers, at samtlige nye profiler herinde er FCK fans. Uden at have nogen som helst tilknytning til dem. Jeg kan forstå, hvis folk er vokset op med dem i hjemmet, eller bor i KBH. Det kan godt være, at du blev fan af dem, da de endte som nummer 8, men alle holder med dem i dag?! Netop fordi de vinder så meget. I min optik, burde man holde med det lokale hold i DK. Men sådan er det vel i dag.

Den nærmeste klub ved mig er FCM men dem holder jeg ikke med for det gør alle jeg kender, jeg er FCK fan skide ligeglad med om jeg bor i Jylland jeg kan bare godt lide dem fordi de har de pæneste og største stadion. De andre superliga klubber virker amatøragtigte, og har ikke en skid at byde på... Derfor FCK...

Velkommen til Goal (Barca's førende danske fanklub)
editor
25. maj 2012 20:00:40 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
GreatBlue wrote:

Den nærmeste klub ved mig er FCM men dem holder jeg ikke med for det gør alle jeg kender, jeg er FCK fan skide ligeglad med om jeg bor i Jylland jeg kan bare godt lide dem fordi de har de pæneste og største stadion. De andre superliga klubber virker amatøragtigte, og har ikke en skid at byde på... Derfor FCK...

FCK har også virket pænt amatøragtige igennem hele denne sæson, både på ledelsesmæssigt og sportsligt plan. Jeg kan ikke se, hvorfor det på magisk vis skulle ændre sig over sommerferien, så FCN kan sikkert være en lige så god repræsentant som FCK i Champions League. Facepalm

RonaldosGirl7
28. maj 2012 13:00:31 Anmeld

Tilbage til toppen
Men FCK slår alle hold, ligemeget hvad:-P!
a.c.a.b
28. maj 2012 13:43:03 Anmeld

Tilbage til toppen
GreatBlue wrote:

det var da den mest lamme undskyldning man kan give. bare fordi at fck er det bedste hold i danmark er det jo ikke ens betydende med at man skal holde med dem ? det er så medløber agtigt at det er til at brække sig over. det er noget folk burde skamme sig over at man er sådan
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce