Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Straffespark Options
Chico73
20. maj 2012 12:26:50 Anmeld

Tilbage til toppen
Straffespark kan ødelægge en fodboldkamp. Det er ivertfald min menning. Det er surt når en kamp bliver afgjort af et straffespark. På den anden side kan der også blive en masse tumult af et straffespark der er blevet dømt eller ikke blevet dømt. Det er ikke fordi det kræver det store talent at sparke et straffespark (kommer selvfølgelig an på målmanden) så det kan sagtens være at det klart dårligste hold nøjagtig får et straffespark og afgøre kampen.
En straffesparkskonkurrence kan også vende alt på hovedet. Der er årets CL-finale et glimrende eksempel, hvor at Bayern var spildominerende i næste hele kampen, men alligevel vandt Chelsea ganske ufortjent efter straffesparkskonkurrence.
Barcelona kom videre i CL over Milan efter to straffespark. Det ene meget tvivlsomt. Og det er ikke fordi at Barca ikke havde spillet bedst, men hvis man kun kan ramme målet ved at stå alene med målmanden på straffesparkspletten er man så en værdig vinder?

Hvad mener i?

Respekt for den smukke fodbold!!! :-)
PrideofLondon
20. maj 2012 14:15:23 Anmeld

Tilbage til toppen
gå hjem og tud med jeres ufortjent lort det samme fik barcelona i 2009 i vandt Championsleague ufortjent efter snyde jer med Øvrebo så Justice serve ur right ^^
Didier_Kaka
20. maj 2012 14:18:36 Anmeld

Tilbage til toppen

Du er den mest negative har mødt (og jeg har greatblue) vær optimist i stedet for at pisse alle folk som ikke har gjort dig nogetFy!
GreatBlue
20. maj 2012 14:37:15 Anmeld

Tilbage til toppen
Luk røven! Det var fortjent at Chelsea vandt ingen gider høre på dit pis! Bayern havde tyve hjørnespark uden mål Chelsea havde et med et mål. Det siger rimelig meget så STFU!

Velkommen til Goal (Barca's førende danske fanklub)
arsenal810
20. maj 2012 14:57:22 Anmeld

Tilbage til toppen
hør nu her folkens, man vinder ikke en så storr titel som Champions League uden at fortjene det!

færdig.

over and out.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
Chico73
20. maj 2012 16:01:11 Anmeld

Tilbage til toppen
Slap af! Det har intet med spørgsmålet at gøre.
Chelsea havde bolden i ca. 5 min. af kampen, men vandt alligevel. Det siger da bare noget om hvad fodbold er blevet til.
I behøver ikke angribe mig begrund af at jeg ikke synes at det var fortjent.
Chelsea vandt og lad det blive ved det!

Respekt for den smukke fodbold!!! :-)
chrille11
20. maj 2012 16:38:03 Anmeld

Tilbage til toppen
GreatBlue wrote:
Luk røven! Det var fortjent at Chelsea vandt ingen gider høre på dit pis! Bayern havde tyve hjørnespark uden mål Chelsea havde et med et mål. Det siger rimelig meget så STFU!

Det er jo ikke fortjent, hvis man har 3 skud på mål og scorer et af dem, og modstanderen har 20 og også kun scorer på et af dem. jeg ved ikke om du så det, men bayern havde 83% blodbesiddelse i 1. halvleg. 2. halvleg var det lidt mere lige. Bayern havde 55% boldbesiddelse. men jeg vil stadig ikke mene at Chelsea vandt fortjent.
Moderator_Camila
20. maj 2012 17:16:39 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Det har ikke noget med om det er fortjent eller ej at gøre, måske var det ikke fortjent Chelsea vandt, men af en eller anden grund formåede Bayern ikke at score på deres chancer. De havde 20 hjørnespark og ikke et var kvalificeret. Når man ikke scorer på sine chancer så vinder man ikke champions league finalen.. Måske er det irriterende at tingene skal afgøres på straffe men der skal findes en vinder..

Og måske har Chelsea ikke været det bedste hold, men de har alligevel formået at komme i finalen og vinde så på sin vis er det fortjent
chrille11
20. maj 2012 17:19:43 Anmeld

Tilbage til toppen
Moderator_Camila wrote:
Det har ikke noget med om det er fortjent eller ej at gøre, måske var det ikke fortjent Chelsea vandt, men af en eller anden grund formåede Bayern ikke at score på deres chancer. De havde 20 hjørnespark og ikke et var kvalificeret. Når man ikke scorer på sine chancer så vinder man ikke champions league finalen.. Måske er det irriterende at tingene skal afgøres på straffe men der skal findes en vinder..

Og måske har Chelsea ikke været det bedste hold, men de har alligevel formået at komme i finalen og vinde så på sin vis er det fortjent

Ribery scorede faktisk også et mål. der blev bare dømt offside. jeg kunne bare ikke se der var offside Facepalm
Moderator_Camila
20. maj 2012 17:32:14 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
chrille11 wrote:
Moderator_Camila wrote:

Ribery scorede faktisk også et mål. der blev bare dømt offside. jeg kunne bare ikke se der var offside Facepalm

Tror dommeren vurderer at han står i offside da der bliver sparket og at forsvarsspilleren blot retter den af.. Men det var sku skidt de ikke fik lavet flere mål og irriterende at Ribery blev skadet
chrille11
20. maj 2012 17:35:09 Anmeld

Tilbage til toppen
Moderator_Camila wrote:
chrille11 wrote:
Moderator_Camila wrote:

Tror dommeren vurderer at han står i offside da der bliver sparket og at forsvarsspilleren blot retter den af.. Men det var sku skidt de ikke fik lavet flere mål og irriterende at Ribery blev skadet

ENIG! Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter
GreatBlue
20. maj 2012 19:05:20 Anmeld

Tilbage til toppen
chrille11 wrote:
GreatBlue wrote:

Det er jo ikke fortjent, hvis man har 3 skud på mål og scorer et af dem, og modstanderen har 20 og også kun scorer på et af dem. jeg ved ikke om du så det, men bayern havde 83% blodbesiddelse i 1. halvleg. 2. halvleg var det lidt mere lige. Bayern havde 55% boldbesiddelse. men jeg vil stadig ikke mene at Chelsea vandt fortjent.

Chelsea - 1 hjørnespark= 1 mål. Bayern - 20 hjørnespark= 0 mål. Jeg siger ikke mere...

Rasmus_Messi
20. maj 2012 19:26:57 Anmeld

Tilbage til toppen
Når man ikke kan score på sine chancer, fortjener man ikke sejren. Slut.
Tello
20. maj 2012 20:30:34 Anmeld

Tilbage til toppen
Rasmus_Messi wrote:
Når man ikke kan score på sine chancer, fortjener man ikke sejren. Slut.

Det sandt, som det er sagt! Danse
Messidona
20. maj 2012 23:24:01 Anmeld

Tilbage til toppen
Dejligt at se du tar din sejre så modent "GreatBlue", giver rigtig meget respekt fra andre når du siger de skal lukke røven bare fordi de har en anden mening. :)

Tot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
Tant se val d'on venim
si del sud o del nord
ara estem d'acord, ara estem d'acord,
una bandera ens agermana.
Blaugrana al vent
un crit valent
tenim un nom el sap tothom
♥!Barca! Barca! Barca!♥
editor
21. maj 2012 00:29:40 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Hvis man vil vinde, må man score på sine chancer. Hvis man vil sidder og flæbe over, at man ikke vandt, er man en taber. Jeg er nok en taber, for jeg vil flæbe over, at FCK pissede en historisk chance væk...

Sandra
21. maj 2012 10:30:48 Anmeld

Tilbage til toppen
Det er fodbold.. Det kan gå begge veje.. Bare synd desværre.
GreatBlue
21. maj 2012 17:41:45 Anmeld

Tilbage til toppen
Messidona wrote:
Dejligt at se du tar din sejre så modent "GreatBlue", giver rigtig meget respekt fra andre når du siger de skal lukke røven bare fordi de har en anden mening. :)

Jamen jeg er jo ikke vandt til at vinde, jeg ved ikke hvordan det skal gribes an!

arsenal810
22. maj 2012 07:06:32 Anmeld

Tilbage til toppen
GreatBlue wrote:
Messidona wrote:

Jamen jeg er jo ikke vandt til at vinde, jeg ved ikke hvordan det skal gribes an!

heller ikke jeg. jeg glæder mig også snart til, at kunne juble sådan der, eller vildere, over Arsenals næste titel. og nu, vi er ved det, så venligst ingen spydige kommentarer om, at det aldrig sker igen.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
RonaldosGirl7
22. maj 2012 16:56:58 Anmeld

Tilbage til toppen
Hvad er det næste Arsenal vinder ^^? Så du kan juble??....(;
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce