Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Den bedste spiller? Options
chrille11
12. maj 2012 17:51:45 Anmeld

Tilbage til toppen
I det nyeste GOAL blad (der udkommer i butikkerne i morgen) skriver de i EM tillægget at den bedste spiller på det danske landshold er Christian Eriksen. Det mener jeg ikke han er. Godt nok er han et kæmpe talent og der er masser af storklubber der vil have ham osv. men det er altså nogle på det danske landshold der er bedre end ham. Jeg vil f.eks mene at Dennis Rommedhal, Daniel Agger, Og måske endda Nicklas Bendter er bedre end ham.

-Er Christian Eriksen den bedste spiller på det danske landshold?
-hvis ikke, hvem så?
chrille11
12. maj 2012 17:54:57 Anmeld

Tilbage til toppen
UUPS!! den skulle selfølgelig have været inde under "dansk fodbold" undskyld :(
Messidona
12. maj 2012 18:09:51 Anmeld

Tilbage til toppen
Yep er han :D

Tot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
Tant se val d'on venim
si del sud o del nord
ara estem d'acord, ara estem d'acord,
una bandera ens agermana.
Blaugrana al vent
un crit valent
tenim un nom el sap tothom
♥!Barca! Barca! Barca!♥
chrille11
12. maj 2012 18:28:09 Anmeld

Tilbage til toppen
Messidona wrote:
Yep er han :D

Hvorfor? hvad kan han som de andre ikke kan? og hvis du siger at han har overblikket, så er det altså ikke nok til at blive den bedste på det danske landshold.
Didier_Kaka
12. maj 2012 18:31:46 Anmeld

Tilbage til toppen
- Nej, men mener bestemt ikke at Rommedahl og Bendtner er bedre
- Agger
chrille11
12. maj 2012 18:38:09 Anmeld

Tilbage til toppen
Didier_Kaka wrote:
- Nej, men mener bestemt ikke at Rommedahl og Bendtner er bedre
- Agger

nok ikke Bendtner, men Rommedhal mener jeg bestemt er bedre end Eriksen.
Chris22
12. maj 2012 18:40:57 Anmeld

Tilbage til toppen
Eriksen er måske ikke den bedste når man kigger på hans samlede færdigheder for position, det er Agger, men Eriksen er bestemt den anden bedste.
Han kan skyde godt med begge ben, han er en god dribler, han har overblik, og kan ikke mindst lægge den perfekte aflevering.
Rommedahl kan løbe, og det er sådan ca. det, og Bendtner har ingen form for teknik.

iHala Madrid!

"The Ballon D'or is worth nothing, because Michael Laudrup never won it!"
- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Jesé Rodriguez, Real Madrid Castilla & Spanien U-19.
Topscorer ved U-19 EM
chrille11
12. maj 2012 18:45:28 Anmeld

Tilbage til toppen
Chris22 wrote:
Eriksen er måske ikke den bedste når man kigger på hans samlede færdigheder for position, det er Agger, men Eriksen er bestemt den anden bedste.
Han kan skyde godt med begge ben, han er en god dribler, han har overblik, og kan ikke mindst lægge den perfekte aflevering.
Rommedahl kan løbe, og det er sådan ca. det, og Bendtner har ingen form for teknik.

Rommedhal kan bestemt også andet end bare at løbe! hvad angår Bendter behøver han heller ingen teknik. Men han er nok ikke bedre end Eriksen.
arsenal810
12. maj 2012 20:41:04 Anmeld

Tilbage til toppen
eriksen, men lad nu være med at æde os, bare fordi der ikke er andre, der, udover boilesen, bendtner og shøne, ved godt at hans navn har ohmlauth, men ved ikke hvordan man laver sådan et på computeren, og jeg næsten sikker på, at det ikke er rigtigt stavet.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
Sánchez9
12. maj 2012 21:04:18 Anmeld

Tilbage til toppen
Sys' heller ikk' Eriksen er den bedste! Han er vild, men han er overhovedet ikke lige så vigtig, som Daniel Agger, der styrer forsvaret fantastisk!
Men Eriksen kan indhente det! :)

Visca Barca!
Chris22
12. maj 2012 23:16:50 Anmeld

Tilbage til toppen
chrille11 wrote:
Chris22 wrote:

Rommedhal kan bestemt også andet end bare at løbe! hvad angår Bendter behøver han heller ingen teknik. Men han er nok ikke bedre end Eriksen.

Sådan som Bendtner har spillet på landsholdet behøver han både at have teknik, og at kunne aflevere.
Rommedahl kan måske andet end at løbe, men han kommer ikke i nærheden af Eriksen. Det har han aldrig været, og kommer han heller aldrig.

iHala Madrid!

"The Ballon D'or is worth nothing, because Michael Laudrup never won it!"
- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Jesé Rodriguez, Real Madrid Castilla & Spanien U-19.
Topscorer ved U-19 EM
Sandra
13. maj 2012 00:23:45 Anmeld

Tilbage til toppen
Han er sgu da helt klart den bedste på det danske landshold.. Bendtner, agger osv. Kan fucking ik.en skid.. ;)
editor
13. maj 2012 01:14:23 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Agger og Bendtner kan vel diskuteres, men Rommedahl? Really? Rommedahl, som har været temmelig anonym på det historisk ringeste BIF-hold i nyere tid? Aner det ikke!

GreatBlue
13. maj 2012 10:32:26 Anmeld

Tilbage til toppen
Sandra wrote:
Han er sgu da helt klart den bedste på det danske landshold.. Bendtner, agger osv. Kan fucking ik.en skid.. ;)

Altså Bendtner har vist klart mere end Eriksen på landsholdet, og Agger kan faktisk en skid. Han er en af de bedste midterforsvare i England, og så kan han spille ned frem ad banen plus han har en god teknik af en forsvare at være. Eriksen derimod har ikke været særlig god, i forhold til den hype der har været om ham. Han er et fantastisk talent, måske et af de bedste, men han har problemer på landsholdet. Han gør det godt i Ajax, men skuffer på landsholdet. Så jeg vil sige både Bendtner og Agger er bedre end Eriksen.

Velkommen til Goal (Barca's førende danske fanklub)
Rasmus_Messi
13. maj 2012 11:58:48 Anmeld

Tilbage til toppen
Agger er Danmarks klart bedste spiller. Han spiller for en stor klub (JO, DET ER DE!!!!) i verdens måske nok bedste liga og styrer forsvaret eminent! Når han endelig er "fit for fight" synes jeg, at han er blandt verdens top 5 bedste midterforsvarere. Hans timing er fantastisk, og så kan han spille bolden. Han fører bolden frem, kan sparke udefra. Hvis ikke han var så meget skadet, spillede han nok i Barca/Real lige nu. Damn han er fantastisk!
GreatBlue
13. maj 2012 17:12:30 Anmeld

Tilbage til toppen
Rasmus_Messi wrote:
Agger er Danmarks klart bedste spiller. Han spiller for en stor klub (JO, DET ER DE!!!!) i verdens måske nok bedste liga og styrer forsvaret eminent! Når han endelig er "fit for fight" synes jeg, at han er blandt verdens top 5 bedste midterforsvarere. Hans timing er fantastisk, og så kan han spille bolden. Han fører bolden frem, kan sparke udefra. Hvis ikke han var så meget skadet, spillede han nok i Barca/Real lige nu. Damn han er fantastisk!

Liverpool er skam en storklub, men ikke en god klub.

Velkommen til Goal (Barca's førende danske fanklub)
arsenal810
13. maj 2012 17:19:39 Anmeld

Tilbage til toppen
GreatBlue wrote:
Rasmus_Messi wrote:

enig. Liverpool? en storklub? spis nu liige brød til!

ps:Arsenal er bedre.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
Rasmus_Messi
13. maj 2012 18:02:16 Anmeld

Tilbage til toppen
arsenal810 wrote:
GreatBlue wrote:
Rasmus_Messi wrote:

enig. Liverpool? en storklub? spis nu liige brød til!

ps:Arsenal er bedre.

Hvor mange mesterskaber er det nu liiiiiiiiiiiiiiiiiige Liverpool har vundet?
Moderator_Camila
13. maj 2012 18:13:34 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Jeg syntes klart godt man kan argumentere for at Eriksen er den bedste danske spiller og hvorfor ikke skrive om ham når han måske alligevel i sidste ende bliver større end alle de andre.
Jeg syntes dog en Daniel Agger (når han er fit for fight) er en virkelig dygtig fodboldspiller med fantastisk teknik og spiller den godt fremad i banen.. Når han er i form af han en af PL bedste midterforsvarer..
Men syntes ikke Rommedahl har fortjent så meget omtale for på trods af han har gjort det godt på landsholdet har han ikke vist noget som helst på klubholdet
chrille11
13. maj 2012 18:43:23 Anmeld

Tilbage til toppen
Rasmus_Messi wrote:

han er nok ikke blandt top 5 miterforsvarere i verden, men top 10 er meget muligt.
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce