Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

går Danmark videre fra "dødsgruppen"? Options
chrille11
11. maj 2012 19:13:00 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg ved godt jeg har lavet en debat om det her før, men nu laver jeg en igen. Jeg har selv skiftet mening, måske er der også andre der har. Jeg Mener at Danmark godt kan gå videre. Men det er ikke sikkert. Før var jeg næsten helt sikker på at DK ikke gik videre, men nu er jeg blevet usikker igen.

De fleste fodboldeksperter mener at vi kan få¨uafgjort mod Holland, En tabt kamp mod Tyskland, og en sejr over Portugal. Så går vi videre med 4 point. Det er sket før. Jeg har fået den samme mening.¨

-Kan DK gå videre?
-hvor langt når de?Facepalm
Sandra
11. maj 2012 19:38:02 Anmeld

Tilbage til toppen
Det kræver et mirakel :P
Dumt spørgsmål... tror kun de MÅSKE slår Portugal, og taber alle andre... det er skuffende... Men typisk Danmark.. de er lort ligesom det danske lorte vejr! -.-'
Moderator_Camila
11. maj 2012 19:43:57 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Jeg tror desværre ikke DK går videre, vi ender sikkert med at have en del skader som altid og folk der ikke er i kampform..
Jeg må desværre erkende at jeg kun tror de har en chance mod Portugal men taber sikkert de 2 andre..
men DK er desværre bare ikke bedre og det er vel fair nok når man kommer i sådan en gruppe
GreatBlue
11. maj 2012 19:55:19 Anmeld

Tilbage til toppen
Nej, det tror jeg ikke de går videre.
Højst 8 delsfinalen hvis de går videre fra gruppen!

Velkommen til Goal (Barca's førende danske fanklub)
arsenal810
11. maj 2012 22:02:08 Anmeld

Tilbage til toppen
nixen bixen Karen Blixen.
de ER allerede færdige, så de behøver slet ikke spille, hvis de gerne vil ud af turneringen.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
chrille11
12. maj 2012 10:09:24 Anmeld

Tilbage til toppen
Hvorfor er i allesammen så negative om DK. Jeg vil altså mene at de har et bedre hold end i sydafrika. Det er nok mange af de samme spillere, men jeg synes de er blevet bedre.
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce