Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Skadet :( Options
Chris22
3. maj 2012 13:10:00 Anmeld

Tilbage til toppen
Ja så blev jeg skadet Aner det ikke!
Jeg kunne bare ikke lade vær' med at skyde med mit højreben, selvom at jeg for nylig havde haft en skade , og der var chance for at den vendte tilbage. Facepalm
Så nu fik jeg endnu en gang en forstrækning, og jeg må ikke spille fodbold i 2 uger :(

- Får i mange skader?
- Hvis ja. Er det en tilbagevendende skade?
- Hvad er i følge jer, den bedste måde at undgå skader på?

iHala Madrid!

"The Ballon D'or is worth nothing, because Michael Laudrup never won it!"
- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Jesé Rodriguez, Real Madrid Castilla & Spanien U-19.
Topscorer ved U-19 EM
Chris22
3. maj 2012 13:11:22 Anmeld

Tilbage til toppen
- Ja.
- Får konstant fibersprængninger, og forstrækninger i låret. Uanset hvor lange pauser jeg holder :o
- At strække ud, og sørge for at være varm i kroppen før man skal spille.

iHala Madrid!

"The Ballon D'or is worth nothing, because Michael Laudrup never won it!"
- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Jesé Rodriguez, Real Madrid Castilla & Spanien U-19.
Topscorer ved U-19 EM
GreatBlue
3. maj 2012 13:23:50 Anmeld

Tilbage til toppen
Aldrig.
Nej.
At sørge for at varme godt op.

Velkommen til Goal (Barca's førende danske fanklub)
arsenal810
3. maj 2012 20:05:11 Anmeld

Tilbage til toppen
aldrig, spiller ikke så længe af gangen.
nej.
ved ikke.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
Moderator_Camila
3. maj 2012 22:16:41 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Efter jeg er blevet en smule ældre så nej, men det har også krævet en god position styrketræning.
Det kan de gøre, men det er altid vigtigt at varme godt op og træne godt op efter en skade.
Varme godt op og især styrketræning af det skadede område.. Især en fiber er vigtigt at få den genoptrænet
editor
4. maj 2012 11:18:15 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Jeg har aldrig fået en alvorlig skade, men min krop kan ikke længere tåle at spille indendørs fodbold, for jeg spillede to gange, og den første gang fik jeg vanvittigt ondt i den store knogle i min højre fod, og ugen efter fik jeg en lille fiber i venstre læg. Nu spiller jeg kun hockey, løber og styrketræner.

rasmus123
4. maj 2012 14:39:14 Anmeld

Tilbage til toppen
-Ikke mange, men har været skadet i over et halvt år nu. Mine knæ har været overbelastede og der er opstået væske i det venstre knæ som ikke vil gå væk selvom jeg intet sport har lavet i al den tid.
SPORT
4. maj 2012 21:45:51 Anmeld

Tilbage til toppen
Spunk
5. maj 2012 11:25:05 Anmeld

Tilbage til toppen
Ja, jeg er skadet i ryggen lige nu
Yep
Styrketræning

Cristiano Ronaldo!
editor
5. maj 2012 13:27:33 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Inden for det seneste år har min bror fået tre alvorlige skader ud af ingenting.

Først rev han sin lægmuskel halvt over ved at spille lidt floorball på motionsplan (han troede først, at det var mig, der havde slået ham med staven, fordi jeg kom løbende over mod ham). Dernæst fik han en skade i ryggen ved at stille en håndvægt på 11 kilo på plads i et stativ, og til slut rundede han sit skadeshattrick af med en endnu værre rygskade, som opstod ved at han nøs! Han går nu under navnet "glasmanden" eller "Mr. Glass"

Sandra
5. maj 2012 14:51:13 Anmeld

Tilbage til toppen
Er ikke den der får mange skader.. Men pt har jeg en slem skade i min højre ankel, som er vendt tilbage.. Men jeg holder ikke pause, jeg spiller bare videre, selvom det er fucking ondt. Skal satme ikke gå glip af noget af min sidste sæson med U18.. :o
arsenal810
6. maj 2012 10:49:00 Anmeld

Tilbage til toppen
[quote=Sandra]Er ikke den der får mange skader.. Men pt har jeg en slem skade i min højre ankel, som er vendt tilbage.. Men jeg holder ikke pause, jeg spiller bare videre, selvom det er fucking ondt. Skal satme ikke gå glip af noget af min sidste sæson med U18...(quote=Sandra)

det er farligt.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
Sandra
7. maj 2012 00:04:12 Anmeld

Tilbage til toppen
Er ligeglad.. Nytter ikke at jeg klynker.. Vi er ikke nok til at stille hold uden mig. :)
Sánchez9
7. maj 2012 12:16:38 Anmeld

Tilbage til toppen
Nej, har kun haft én, hvor jeg var ude i omkring 1 1/2 måned, med problemer i hælen. Og lige for tiden har jeg ondt i ryggen, men spiller stadig!

Ja, den med hælen. Var ude i 3 uger, og fik det godt. Var til kamp - ingen problemer -, men til træningen derefter fik jeg ondt!

Ikke være til træning noget tid, og ikk' komme for tidligt tilbage, men vente lidt tid, så den ikke kommer igen!

- God bedring! ;)

Visca Barca!
arsenal810
7. maj 2012 17:16:15 Anmeld

Tilbage til toppen
Sandra wrote:
Er ligeglad.. Nytter ikke at jeg klynker.. Vi er ikke nok til at stille hold uden mig. :)

sorry, det vidste jeg sørme ikke.

chrille11
8. maj 2012 20:33:59 Anmeld

Tilbage til toppen
-Nej. Har kun haft 2 (hvis ikke forstuvninger og den slags småting tæller med). Den ene skulle jeg have opereret begge akillesener (staves*) og skulle sidde i køresto ca. 3 måneder. Den anden var ikke noget med fodbold. jeg skar min fod på et glasgår og skulle syes med 7 sting, og gik med krykker i 2 måneder. har ikke haft så mange, er også kun 12 år.. håber ikke der kommer mange :(
-nej.
-Lade vær med at tro det er super igen og belaste skaden for meget så den kommer igen.Hvil heller ordentligt ud så du er helt frisk.
Lujan
28. maj 2012 18:48:52 Anmeld

Tilbage til toppen
- Den eneste skade jeg nogensinde har haft er en brækket storetå.
- Nej.
- Bare vente den tid det tager og så kommer du tilbage.
Moderator_Camila
28. maj 2012 20:10:37 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
chrille11 wrote:
-Nej. Har kun haft 2 (hvis ikke forstuvninger og den slags småting tæller med). Den ene skulle jeg have opereret begge akillesener (staves*) og skulle sidde i køresto ca. 3 måneder. Den anden var ikke noget med fodbold. jeg skar min fod på et glasgår og skulle syes med 7 sting, og gik med krykker i 2 måneder. har ikke haft så mange, er også kun 12 år.. håber ikke der kommer mange :(
-nej.
-Lade vær med at tro det er super igen og belaste skaden for meget så den kommer igen.Hvil heller ordentligt ud så du er helt frisk.

Jeg syntes alligevel det er pænt meget som 12 årig, det surt med dine akillesener håber de blevet okay igen..
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce