Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

respekt til sevilla Options
a.c.a.b
29. april 2012 15:27:26 Anmeld

Tilbage til toppen
sevilla fans laver protest tja se filmen og giv jeres mening.

jeg vidste det egentlig godt at real og barca havde 50% af tv rettighederne, men det er stadig væk skandaløst at sådan noget findes.

against moderne football!!.

-hvad er jeres mening om det
Moderator_Camila
29. april 2012 16:24:26 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Jeg syntes det er lidt til grin at de har 50 % af tv rettighederne og tjener mere end 100 mio mere end nogle af de andre hold på bare tv rettigheder så er dt svært at blande sig i mesterskabskampen hvertfald.. På den anden side kan man sige at det er jo dem man vil se, men ligefrem at rykke kampe pga. en TV konferrence med Real er lidt en skandale..
editor
29. april 2012 16:38:59 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Det har jo ikke noget med moderne fodbold at gøre, men noget med Spanien at gøre, for tv-rettighederne er langt mere fair i både Tyskland og England.

a.c.a.b
30. april 2012 10:56:04 Anmeld

Tilbage til toppen
hvad satan er det så? stadigvæk dårligt at at de 2 store hold i spanien for så mange tv penge.
editor
30. april 2012 14:36:14 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Ja, det er den spanske liga, som har en skæv fordeling af tv-pengene. Det har ikke noget med modernitet at gøre. Du skal tænke på, at moderne fodbold har givet os to glæder som FCK og FCM - de to topmoderne fusionsklubber vi holder med :D

Ihala_madrid
30. april 2012 16:03:46 Anmeld

Tilbage til toppen
Ligefrem at være imod morderne fodbold er noget fis. Tænk på vis moderne fodbold slet ikke havde eksisteret så havde sevilla stadigvæk ikke en chance fordi barcelona og real madrid stadigvæk vil vinde de største pokaler pga. deres ungdoms spillere. Og penge gør både fodbold og håndbold meget sjovere at se på. Plus de store talenter som neymar og eriksen osv. vil være fanget i et lille skod hul som de er i nu. talenternes potentiale aldrig vil få deres erkendelse på den store fodbold scene (altså gælder de talenter som Gozte og eriksen som der spiller i en klub som kunne vinde CL for 20 år siden) fordi de aldrig vinder CL og før man kan kalde sig verdens bedste skal man have vundet CL. Men jeg kan godt forstå du er sur på den spanske liga men sådan er livet altså bare! alting er kan ikke din vej :)

Skal jeg være ærlig kan jeg ikke lide ost. Det kun fordi det lyd sjovt xD
GreatBlue
30. april 2012 21:11:53 Anmeld

Tilbage til toppen
Wow jeg har det helt skidt med at være Real fan ligenu!

Velkommen til Goal (Barca's førende danske fanklub)
chrille11
1. maj 2012 15:33:54 Anmeld

Tilbage til toppen
Det er totalt til grin. At et land som spanien med mange millioner indbyggere der elsker fodbold, kun må se noget der hadler om Barca eller Real Madrid. Jeg har været i spanien mange gange, og der blev jeg overrasket over så mange der IKKE holdte med enten Barca eller real. De vil jo meget hellere se deres ynglingshold i fjernsyn, end en pressekonference.
a.c.a.b
1. maj 2012 16:37:08 Anmeld

Tilbage til toppen
til hala madrid.

det er selvføgelig ikke alt det gamle jeg godt gad og opleve, selvføgelig ikke de gamle stadions som var "100" år gamle og jo kunne falde sammen hvert øjeblik det skulle være. nej tak :) det jeg mener er for det første alle pengene der er i fodbold, jeg synes at det er forrykt at man kan købe spillere for langt over 500 millioner. engang tænkte 9 ud af 10 hold kun på talent udvikling, nu er det jo nærmest kun 2 ud af 10 der gør noget ud af deres talenter. men det jeg vil også gerne sige at der selvføgelig også være penge i fodbold for et hold kan jo ikke kun bestå af talenter.

en anden ting er stemningen om at tage på stadions rundt omkring i verdenen. nu kan jeg selvføgelig kun tage ud fra mine egne erfaringer men der er mange af mine venner der udgiver sig for at være midtjylland fans, men så når det går dårligt gider de ikke at se dem på stadion, det er lidt som " nu har midtjylland ikke vundet 3 kampe i træk hold kæft et lorte hold nu gider jeg ikke og se dem " sådan høre jeg tit. Det kan jo ikke passe at det skal være sådan for man følger jo ens hold i medgang men det er først i modgang man ser hvem der virkelig støtter sit hold og det er sgu ikke mange når det kommer til stykket, der var det jo meget bedre i gamle dage efter hvad jeg tit høre fra min bedste far og far.
og jeg kan heller ikke se hvorfor man ikke laver stå pladser på et stadion, jeg ved ikke om du har prøvet at stå op ved siddepladser og stå op hvor der ikke er, men tro mig der er forskel på stemningen. men der skal jo selvføgelig også være side pladser til de gamle og helt små børn.

og så alt det fucking merchandise man kan få er jo også mega åndsvagt.
a.c.a.b
1. maj 2012 16:39:06 Anmeld

Tilbage til toppen
det er mest det med fans der irritere mig mest ved nutidens fodbold.

håber det har hjulpet dig lidt på vej hvorfor jeg har det sådan :)

ja og så kan man slet ikke indblande håndbold for det er så forskelligt fra fodbold også når det gælder penge
Cunhä
2. maj 2012 16:58:09 Anmeld

Tilbage til toppen
Synes også det burde deles lige op, det ville gøre ligaen langt mere spændende.

Har ingen sgnatur.
funky-B
2. maj 2012 17:14:52 Anmeld

Tilbage til toppen
i princippet er Real og Barca nöd til atfä pengene da det meste af verden hellere vil se Messi vs Ronaldo end Soldado vsfalcao (de to sidste er selfölgelig og superbe men de to förste er jo "kongerne")

Mia San Mia-Mia San Meister-Mia San Triple!
Alaba og Ribery udgør den stærkeste venstreside i verden!
Lewandowski zu Bayern?;)
Thiago show your skills!
Højbjerg Bayerns nye stjerne?
chrille11
9. maj 2012 13:34:16 Anmeld

Tilbage til toppen
a.c.a.b wrote:
til hala madrid.

det er selvføgelig ikke alt det gamle jeg godt gad og opleve, selvføgelig ikke de gamle stadions som var "100" år gamle og jo kunne falde sammen hvert øjeblik det skulle være. nej tak :) det jeg mener er for det første alle pengene der er i fodbold, jeg synes at det er forrykt at man kan købe spillere for langt over 500 millioner. engang tænkte 9 ud af 10 hold kun på talent udvikling, nu er det jo nærmest kun 2 ud af 10 der gør noget ud af deres talenter. men det jeg vil også gerne sige at der selvføgelig også være penge i fodbold for et hold kan jo ikke kun bestå af talenter.

en anden ting er stemningen om at tage på stadions rundt omkring i verdenen. nu kan jeg selvføgelig kun tage ud fra mine egne erfaringer men der er mange af mine venner der udgiver sig for at være midtjylland fans, men så når det går dårligt gider de ikke at se dem på stadion, det er lidt som " nu har midtjylland ikke vundet 3 kampe i træk hold kæft et lorte hold nu gider jeg ikke og se dem " sådan høre jeg tit. Det kan jo ikke passe at det skal være sådan for man følger jo ens hold i medgang men det er først i modgang man ser hvem der virkelig støtter sit hold og det er sgu ikke mange når det kommer til stykket, der var det jo meget bedre i gamle dage efter hvad jeg tit høre fra min bedste far og far.
og jeg kan heller ikke se hvorfor man ikke laver stå pladser på et stadion, jeg ved ikke om du har prøvet at stå op ved siddepladser og stå op hvor der ikke er, men tro mig der er forskel på stemningen. men der skal jo selvføgelig også være side pladser til de gamle og helt små børn.

og så alt det fucking merchandise man kan få er jo også mega åndsvagt.

Det er altså ikke alle der kun følger sit hold i modgang. Jeg kender mange bla. mig selv, der stadig støtter OB, selvom de er i vanvittig modgang. Jeg ville støtte dem om de så røg ned i 2. division! og det kender jeg en de andre der gør, også med andre hold.

og du kan jo bare lade være med at købe det der merchandise.
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce