Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Football Manager 12 - save. Options
Íker
26. april 2012 19:21:24 Anmeld

Tilbage til toppen
Football Manager 12 - save:

Jeg er godt i gang med et save med rigmands klubben Malága CF, det kører super godt og jeg vandt da også første sæson suværent, med en score på 35 sejr, 2 uagjorte og 1 nederlag. Jeg startede i første sæson med at henne:
- Forsvarsgeneralen, Dedé som har gjort at min forsvar har fået den succes den har med at lukke 16 mål ind gennem hele sæsonen. Samtidig har manden scorede 12 mål og 11 af dem på hovedstød. Derudover over er han også kåret til årets hold, som den bedste centralback gennem hele sæsonen.
- Wingbacken, Jordi Alba. Der har spillet fantastisk og kom uden gennem sæsonen med imponerede 11 assist. Samtidig tog han også nogle ture hvor han har scoret 3 mål samt 1 på hovedstød og 2 frisparkssmål. Super klasse spiller som virkelig har været de 140 millioner kr, jeg gav for ham i VCf.
- Playmakeren, Seydou Keita. Manden var kun på leje men overvejer stærkt at købe ham. Han har scoret 3 langskudsmål og er nok den dårligste til at score mål i truppen. Men igen, har jeg kun lukket 16 mål ind og noget af den ære må tilfalde Seydou Keita, som kom med 3 ugens mål og 1 ugens spiller til holdet, samtidig har manden også langt op til samtlige kontramål og en masse aflevering til mine angribere.
Verdens bedste spiller: Kåret til årets spiller, den bedste mand i hele verdenenen i mit spil. Hentet fra 170 millioner fra Athletic Bilbao, Íker Muníain mine damer og herre. <3 32 assist og 15 mål, det er bare klasse har spillet en fantastisk og har en gennemsnitlig karaktér på 8,87 det er nøglen. Efter aflevering fra Seydou er det ham der tager over. Mange af han assist er pga. hjørnespark men det skal også lige siges at han er den bedste skytte.
Sæsones topscore, Danny W. Topscore med 31 mål i 34 kampe, det kan ikke være bedre den mand er så genial! Desværre kun på leje, men overvejer at købe ham, har også transferbudgetet, men han gider ikke skifte desværre. Men Welbeck kan score på alt hovedstød, langskud, friløbere og det hele.

Det var mine profil har også hentet andre med lige netop de spillere har været de bedste igennem året. Skal lige siges at spillere som: Santí Carzola, Salámon Rondón, Sime Vrsajlko osv også har haft nogle fantastiske kampe. Men derudover har jeg også hentet nogle talenter, ville ikke beskrive dem men vil lige nævne dem for jer.

- Sebastién Hallér, AJ Auxerre.
- Yaya Sanogo, AJ Auxerre.
- Raphäel Cãlvet, AJ Auxere.
- Marvin Martin, FC Sochaux.
- Sebastién Corchiá, FC Sochaux.
- Yaya Banana, FC Sochaux.
- Cédric Bakambu, FC Sochaux.
- Páco Alcacér, Valencia Cf.
- Carlos Fierro, Chivas.
- Samt nogle flere spillere, som jeg ikke nævne.

Jeg stiller pt sådan her op:
- Carlos Kameni.
- Sime Vrsajlko - Dedé - Joris Matijsen - Jordí Alba.
- Jerémy Toulálan - Seydou Keita.
- Salámon Rondón - Íker Muníain - Santí Cazorla.
- Danny Welbeck.

Mine spørgsmål:
- Hvilke andre talenter, skal hentes til klubben? Har massere penge så der må gerne nævnes nogle gode, men folk som Götze og Hazard behøver ikke nævnes.
- Hvem synes i er det bedste talent jeg har hentet indtil videre?
- Jeg er i gang med at hente FC Bayern's David Alaba - men hvem skal jeg skille mig af med: Seydou Keita eller Jéremy Toulalan? Eller skal jeg bare holde mig til dem alle 3 og skifte?
- Skal jeg forsøge at hente Neymar eller en anden klasse angribere, skal jeg satse på at holde mig til Danny Welbeck og bare spille på en anden formation, eller skal jeg vente til en af mine opblomstrende angribere er gode nok?
- Hvilken keeper ville være smart at hente, en keeper som er i gang med at omblostre og måske kan starte med at lave nogle fejl, eller en god rutineret keeper med mindre år i sig?
arsenal810
26. april 2012 22:46:37 Anmeld

Tilbage til toppen
kan desværre kun hjælpe dig med at finde en keeper, og det er muslera, køb ham, han er god.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce