Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Drogba! Options
Kalleer1234
19. april 2012 17:11:15 Anmeld

Tilbage til toppen
Igår vandt Chelsea 1-0 over barca, hvilket gir anledning til nervøsitet for barca fans inden returopgøret på camp nou. Chelsea mål blev scoret af, Drogba i slutningen af 2 halvleg. Netop Drogba spilllede en helt fantastisk kamp.
Chelsea holdet har en kæmpe revanche tilgode fra de 2 klubbbers opgør i 2009, hvor chelsea blev snydt for en finaleplads pga. en dum, tyk, blind og klam dommer fra Norge.

- Var sejren fortjent?
- hvem går videre?
- Drogbas præstation?
- Hvad synes i om dommeren fra 2009?
MINE SVAR:
- VAR SEJREN FORTJENT?
Fodbold handler om at score flest mål, så ja.
-HVEM GÅR VIDERE?
Det er helt åbent, så jeg ved det ikke. Men jeg tror på at Chelsea har en stor chance.
-DROGBAS PRÆSTATION?
Han spilllede rigtig godt, selvom han havde svære betingelser. Han var iskold da når han fik chancen, 1 skud 1 mål siger jo alt.
-HVAD SYNES I OM DOMMEREN FRA 2009?
Det har jeg vist svaret på... Fy!
Tello
19. april 2012 17:41:23 Anmeld

Tilbage til toppen
- Både ja og nej. Barca var ikke kyniske nok. Hvis Alexis havde scoret til 0-1 da han rammer overliggeren er jeg sikker på at Barca ville have vundet. De manglede simpelhen kynisme foran kassen. Chelsea straffede dem hårdt og vandt lidt heldigt, men dog også fortjent. "Hvis man ikke score på sine chancer vinder man ikke fodboldkampe"
- Filmede formeget. Han havde en god fysik oppe foran som skabte Puyol & Masche store problemer.
- Ingen kommentar, derudover skal du komme videre.

- OT!:
Jeg tror og håber på en 3-1 til Barca på Camp Nou, hvilket er nok til en finaleplads!
wonderboy22
19. april 2012 18:19:01 Anmeld

Tilbage til toppen
- Overhovedet ikke.
- Barca.<3
- Han filmede af ******* til, meget usportlig optræden fra hans side, af.
- Det er lang tid siden, og ligegyldigt.

Viscá Barca Y Viscá Catalunya!

Spurs, Coys!
Sánchez9
19. april 2012 20:03:07 Anmeld

Tilbage til toppen
- Barça var ikk' skarpe nok foran mål, og det udnyttede Chelsea! Så både ja, og nej! :/

- Barça, men kun hvis de bliver mere skarpe foran mål... Så vinder de 2-0! :D

- Kunne ikk' ta' ham... Simpelthen så træls at se på, og han kunne sagtens ha' fået en masse kort!

- Det er lang tid siden, men han var forfærdelig! (klart min ynglings-dommer! xD )

Visca Barca!
Moderator_Camila
19. april 2012 20:13:38 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Det var måske egentlig fair nok, syntes ikke Barca var skarpe nok oppe foran..
Jeg håber og tror Barca går videre.
Drogba var godt nok god til at ligge ned og falde, syntes det var lidt skidt stil men sådan er Drogba bare tit
Kalleer1234
19. april 2012 20:59:13 Anmeld

Tilbage til toppen
Tello wrote:
- Både ja og nej. Barca var ikke kyniske nok. Hvis Alexis havde scoret til 0-1 da han rammer overliggeren er jeg sikker på at Barca ville have vundet. De manglede simpelhen kynisme foran kassen. Chelsea straffede dem hårdt og vandt lidt heldigt, men dog også fortjent. "Hvis man ikke score på sine chancer vinder man ikke fodboldkampe"
- Filmede formeget. Han havde en god fysik oppe foran som skabte Puyol & Masche store problemer.
- Ingen kommentar, derudover skal du komme videre.

- OT!:
Jeg tror og håber på en 3-1 til Barca på Camp Nou, hvilket er nok til en finaleplads!

Jeg er skam kommet videre, men jeg synes alligevel det skulle skrives da det stadig sidder dybt i mange fans og ikke mindst de erfarne chelsea spillere.
SPORT
19. april 2012 21:23:01 Anmeld

Tilbage til toppen
Chelsea-man
19. april 2012 21:27:50 Anmeld

Tilbage til toppen
Chelsea fortjente sejren 100 %, Chelsea scorede på 1 chance, og Barca brændte på 100 chancer, og det handler om at putte den i kassen, ikke om at have bolden mest, så derfor fortjent sejr. Med hensyn til Drogba så spillede han en god kamp, når han altså var på benene.
Chelsea-man
19. april 2012 21:31:53 Anmeld

Tilbage til toppen
Hvad jeg syntes om dommeren fra 2009? Øh, altså eddie sletter nok min profil hvis jeg siger min ærlige mening om ham, men jeg oversætter den til versionen uden bandeord - Han var en dum gris, som ingen øjne, ingen hørelse, og ingen skide fodbold fornemmelse, han var så numse at selv en blind gammel ko ville kunne dømme bedre, selv Barca's fans har indrømmet hvor dum en idiot han var. HVEFIMHKENKLFS !
Sandra
19. april 2012 22:03:44 Anmeld

Tilbage til toppen
Ufortjent.. Barça havde bolden, og havde flest chancer. Vi manglede Pique! Forsvaret sejlede, og Chelsea fandt et heldigt punkt. Chelsea var meget fysiske. Drogba filmede ekstremt, havde jeg ikke set komme. Har normalt intet ikke ham, men synes det var ringe da han fx sker sig og slog sin pik. Det var ringe. Han pev bare meget under kampen. Der var self også et par Barça spillere. Men når man så ser Puyol spille videre og ikkepiver eller noget med den hånd bliver man totalt stolt af ham! Tror stadig på Barça vinder det hele.
Chelsea-man
19. april 2012 22:09:02 Anmeld

Tilbage til toppen
Sandra wrote:
Ufortjent.. Barça havde bolden, og havde flest chancer. Vi manglede Pique! Forsvaret sejlede, og Chelsea fandt et heldigt punkt. Chelsea var meget fysiske. Drogba filmede ekstremt, havde jeg ikke set komme. Har normalt intet ikke ham, men synes det var ringe da han fx sker sig og slog sin pik. Det var ringe. Han pev bare meget under kampen. Der var self også et par Barça spillere. Men når man så ser Puyol spille videre og ikkepiver eller noget med den hånd bliver man totalt stolt af ham! Tror stadig på Barça vinder det hele.

Du kan jo ikke klare en skid modgang! Ha det var mega fortjent til Chelsea, de er bare mere skarpe, så derfor er det fortjent! Desuden var Barca pisse kedlige at se på, og det bedste var at vi vandt haha Sandra in your face!!
Sandra
19. april 2012 22:27:25 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg kan sagtens klare modgang? Spiller sgu selv fodbold, har været med på Barças down perioder, og ikke mindst er opvokset med Galatasaray.. Har set dem gå fra mestre til bunden.. Holder stadig med dem. Så jo, kan godt klare det. Eneste jeg ikke kan klare er folk som dig. Og jo, prøv luk øjnene op lille skat, så du overhovedet kampen helt? For tror du har misset lidt sammen med din værdighed.
Chelsea-man
20. april 2012 07:06:08 Anmeld

Tilbage til toppen
Nej Sandra hvad tror du? At jeg har ladet vær med at se kampen og så bare gættet!
arsenal810
20. april 2012 07:16:03 Anmeld

Tilbage til toppen
Chelsea-man wrote:
Hvad jeg syntes om dommeren fra 2009? Øh, altså eddie sletter nok min profil hvis jeg siger min ærlige mening om ham, men jeg oversætter den til versionen uden bandeord - Han var en dum gris, som ingen øjne, ingen hørelse, og ingen skide fodbold fornemmelse, han var så numse at selv en blind gammel ko ville kunne dømme bedre, selv Barca's fans har indrømmet hvor dum en idiot han var. HVEFIMHKENKLFS !

hahahahahahahahahahahahahahhahahahahhahahahahahahahaahahaRuller rundt af latter

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce