Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

FCM - OB Options
kasparlyk
12. april 2012 13:36:54 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej Superliga fans..

Nogle som har bud, facts osv til kampen på lørdag.

den spilles klokken 17.00 på TV2sport.

Bud på opstillingerne:

FCM: FC Midtjylland (4-5-1): Lössl - Affriye, Bak, Sviatchenko, Juelsgaard - Igboun, Poulsen, Izuchukwo, Salami, Hassan - Nworuh

OB: OB (4-5-1): Wessels- Ruud, Reginiussen, Høegh, Mendy- Johansson, Andreasen, Djemba-Djemba, Traoré, Kadrii - Gislason

Bud på resultat:

Jeg tror det bliver en meget lige kamp på chancer, dog tror jeg FCM bliver meget spillestyrende som de næsten altid er når de spiller.. Mit bud må blive en pointdeling på 1-1, men håber meget på en OB sejr.

Skål for det!

Klubberne:
Odense Boldklub
Arsenal F.C

Spillerne:
Kalilou Traoré
Theo Walcott
Chelsea-man
12. april 2012 13:48:57 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg er sikker på at Midtjylland vinder. OB stinker for tiden.
kasparlyk
12. april 2012 14:25:51 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg synes OB er begyndt at spille meget bedre, efter sidste kamp imod SønderjyskE hvor vi fortjente de 3 point, tror jeg stimen vender snart.. OB tilhører Superligaen :)

Klubberne:
Odense Boldklub
Arsenal F.C

Spillerne:
Kalilou Traoré
Theo Walcott
editor
12. april 2012 17:29:43 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Det er ret vildt, at det er gået så galt for OB med et så godt hold. Okay, angrebet er formentlig et af de tyndeste i Superligaen, og forsvaret er langsommere end min søn, der bliver trukket væk fra en iskiosk, men holdet burde stadig ikke være nedrykningstruet.

For et års tid siden skreg alle mine medfans (FCK) på, at klubben skulle købe løs af OB-spillere (Traoré, Djemba-Djemba, HHA, Kadrii, Ruud), men jeg var temmelig skeptisk. Djemba-Djemba er gift for enhver trup og ikke engang særlig god på banen længere, og Traoré er et omvandrede frispark, der er ude med skade i 50 % af kampene, og især Ruud og HHA har været mærkeligt anonyme på det seneste. Der er et eller andet helt galt i truppen, for med de spillere burde OB ikke være et bundhold.

Chelsea-man
12. april 2012 19:50:45 Anmeld

Tilbage til toppen
editor wrote:
Det er ret vildt, at det er gået så galt for OB med et så godt hold. Okay, angrebet er formentlig et af de tyndeste i Superligaen, og forsvaret er langsommere end min søn, der bliver trukket væk fra en iskiosk, men holdet burde stadig ikke være nedrykningstruet.

For et års tid siden skreg alle mine medfans (FCK) på, at klubben skulle købe løs af OB-spillere (Traoré, Djemba-Djemba, HHA, Kadrii, Ruud), men jeg var temmelig skeptisk. Djemba-Djemba er gift for enhver trup og ikke engang særlig god på banen længere, og Traoré er et omvandrede frispark, der er ude med skade i 50 % af kampene, og især Ruud og HHA har været mærkeligt anonyme på det seneste. Der er et eller andet helt galt i truppen, for med de spillere burde OB ikke være et bundhold.

Du har helt ret, Ed. (i stedet for Eddie!)
chrille11
12. april 2012 19:57:10 Anmeld

Tilbage til toppen
OB vinder. Den seneste kamp mod SønderjyskE viste de at de kan lidt. de har en chance for at få de 3 point, men det skulle ikke undre mig hvis de forspildte den.. Håber det ikke..
Sandra
12. april 2012 21:03:01 Anmeld

Tilbage til toppen
Ender sikkert uafgjort.. gør alle superliga kampe næsten pt.. -.-'
Moderator_Camila
12. april 2012 21:04:29 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Jeg tror OB taber med den form og den tro de har på sig selv skal der ikke gå meget galt før de taber/ kommer bagud og tror endnu mindre på sig selv.
a.c.a.b
13. april 2012 16:15:05 Anmeld

Tilbage til toppen
super med en der kan lide superliga!!

nu er jeg midtjylland fan så jeg holder selvføgelig med dem ;)

a.c.a.b
13. april 2012 16:16:48 Anmeld

Tilbage til toppen
men håber at midtjylland stiller en klassisk 4-4-2 i stedet for med løssl på mål forsvaret giver sig selv. jakob og izunna centralt, hassan venstre albæk højre. og så danny og sly i angrebet
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce