Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Ny guld modstander til man utd? Options
Ihala_madrid
9. april 2012 10:36:30 Anmeld

Tilbage til toppen
Som i kan se er Man utd meget meget tæt på at vinde Pl fordi Man city skred i bananen mod arsenal og diverse. Men dem jeg ser som en ny guld kandidat er helt klart arsenal de spiller utrolig godt og med massere af selvtilid de har klasse spillere der viser sig klasse. Grunden til at arsenal ikke har spillet med om guld kampen er forsvaret har stået så ustabil men den sag er for længst fixet men Wenger gjorte det for sent vis man vil være med i guld kampen skal man være stabil igennem hele sæsonen. Men alle arsenal fans skal nok vente sig en gave fra arsenal i næste sæson. Vis Rvp skifter så står Arsenal stadigvæk med Pl's stærkeste angrib fordi Arsenal har Podolski. Så det lugter af sølv til Arsenal ;)

-Hvad er din mening om Arsenal

-Er de outsidere?

Skriv din mening!

Skal jeg være ærlig kan jeg ikke lide ost. Det kun fordi det lyd sjovt xD
editor
9. april 2012 10:46:20 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
City er 10 point foran Arsenal med seks kampe tilbage, så de har ikke en chance for at vinde sølv i år.

Hvis Arsenal er hovedudfordrer til United i næste sæson, kan Alex Ferguson lige så godt begynde at trykke mesterskabstrøjerne for 2013, for Arsenal har hverken truppen eller indstillingen til at vinde et mesterskab.

Ihala_madrid
9. april 2012 10:48:37 Anmeld

Tilbage til toppen
Mener i næste sæson Editor :b

editor
9. april 2012 10:55:11 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Ihala_madrid wrote:
Mener i næste sæson Editor :b

Til sommer skifter City træner og køber 2-3 nye stjerner, og det bliver de ved med, indtil de har købt modstanderne så dårlige, at de kan vinde mesterskabet.

Didier_Kaka
9. april 2012 11:06:58 Anmeld

Tilbage til toppen
jeg er enig med editor fordi somsagt køber City 2-3 stjerner, Tottenham køber sikkert en angriber og Eden Hazard, og Chelsea kommer også til at købe Hulk og nogle andre, mens Arsene Wenger sælger hans største stjerner og erstater dem med lort. Ligesom med at han erstatede Fabregas med Arteta... Han ertatede selveste Fransesc Fabregas med Mikel Arteta!!!
Ihala_madrid
9. april 2012 11:18:19 Anmeld

Tilbage til toppen
Didier_Kaka wrote:
jeg er enig med editor fordi somsagt køber City 2-3 stjerner, Tottenham køber sikkert en angriber og Eden Hazard, og Chelsea kommer også til at købe Hulk og nogle andre, mens Arsene Wenger sælger hans største stjerner og erstater dem med lort. Ligesom med at han erstatede Fabregas med Arteta... Han ertatede selveste Fransesc Fabregas med Mikel Arteta!!!
Jeg tror vis Rvp skifter bliver det podolski der erstatter ham

chrille11
10. april 2012 15:03:54 Anmeld

Tilbage til toppen
Arsenal har et ok hold, men slet ikke nok til at vinde guld i PL. Jeg tror United forstærker holdet med et par stjerner til næste sæson, da de efter hvad jeg ved, stadig har pengene fra salget af ronaldo, som alligevel er en stor slat penge.
Sandra
10. april 2012 15:17:39 Anmeld

Tilbage til toppen
Arsenal vinder ikke guld i år.. Men tror der er stor chance for det næste sæson. Men vi ved ikke hvilke køb de forskellige hold kommer til at lave, så der kan jo sagtens komme overraskelser. Og pga. City har en nedtur, betyder det jo ikke at de er dårlige.. Alle hold har op og ned ture. Men United vinder helt sikkert PL i år. Men tror ikke de gør det næste år. Men nu må vi vel bare vente og se hvad der sker ;)
Chelsea-man
10. april 2012 18:14:47 Anmeld

Tilbage til toppen
Hahahaha! Det er altså længe siden det var førsteapril, så aprilsnar er ikke tilladt mere! ;-)
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce