Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Da da da dam!! Options
Sandra
9. april 2012 04:10:52 Anmeld

Tilbage til toppen
Ja.. I aftes smed Real Madrid point da de spillede uafgjort mod Valencia.. Dvs. Real Madrid kun er foran med 4 point mod Barca. Danse

Jeg tror selv Barca vinder over Real når vi kommer så langt til de skal spille.. Men jeg tror da Real Madrid taber point, inden de når Barca.. Real møder Atletico Madrid på onsdag.. og der er jeg sikker på de taber point, og ikke mindst også mod Bolbao.. Begge kampe er på udebane.. Latter

Real Madrid skal til at tag sig sammen ellers.... Ja.. så vinder Barca La liga og Copa del rey. (og CHL!!!!)Elsker det!

Så er der nogle af jer der tænker... "Barca kan jo også tabe point.. det har vi jo set førDet kører rundt! " - Så er svaret.. i lørdags spillede Barca uden Xavi, Iniesta, og Pique.. Og vi vandt 4-1.. Tror det siger en del..Skål for det!

KAMP PROGRAM!

BARCA:
Getafe, Hjemme
Levante, Ude
Real Madrid, Hjemme
Rayo, Ude
Malaga, Hjemme
Espanyol, Hjemme
Betis, Ude

REAL MADRID:
Atletico Madrid, Ude
Gijon, Hjemme
Barcelona, Ude
Sevilla, Hjemme
Athletic Bilbao, Ude
Granada, Ude
Mallorca, Hjemme

Messi har jo scoret 60 mål i 50 kampe.. dvs. Messi allerede nu har slået Gerd Mullers rekort med 60 mål på en sæson der blev lavet for 40 år siden.. Barca har mindst ti kampe tilbage ca. så hvis Messi forsætter som nu.. puha.. så kommer han jo op på et vildt antal mål. Klappe Klappe

Men ihvertfald.. tror i Barca vinder hele lortet igen? Eller?
Hvor mange mål tror i Messi kommer til at lave denne sæson?

Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter

Lujan
9. april 2012 08:56:59 Anmeld

Tilbage til toppen
- Ja, Barca vinder. De sværeste kampe udover Real er ude mod Levante og hjemme mod Espanyol, og jeg er næsten sikker på at vi vinder over Real, som har flere svære udekampe tilbage.
- Puha, han når jo nok noget omkring 73 mål.
Sánchez9
9. april 2012 09:31:46 Anmeld

Tilbage til toppen
- Barca vinder La Liga, CHL og CDR! Real vakler mod slutningen, og Barca vinder alle kampe! Barca vinder med ca. 2 point! For Barca slår dem på Camp Nou! CHL, vinder de over Bayern, eller Real... Det bliver nemmest med Real. I CDR slår de Bilbao!

- Lidt over 70, måske 75! :D

Visca Barca!
Chelsea-man
9. april 2012 09:39:40 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg er ked af at sige det, men jeg tror fandme i har ret. Real er ved at få gummiben, og det virker som om de hellere vil være den evige næstbedste. Barca ender nok igen med at vinde :-(

Jeg tror Ronaldo blir topscorer i La Liga, men Messi når nok flest i alle turneringer, med cirka 55-60.
Sánchez9
9. april 2012 11:44:24 Anmeld

Tilbage til toppen
Chelsea-man wrote:
Jeg er ked af at sige det, men jeg tror fandme i har ret. Real er ved at få gummiben, og det virker som om de hellere vil være den evige næstbedste. Barca ender nok igen med at vinde :-(

Jeg tror Ronaldo blir topscorer i La Liga, men Messi når nok flest i alle turneringer, med cirka 55-60.

Messi har allerede scoret 60 mål! ;)

Visca Barca!
Chelsea-man
9. april 2012 12:42:35 Anmeld

Tilbage til toppen
Nå, jamen så scorer han nok 67...
Chelsea-man
9. april 2012 12:46:58 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg bryder mig slet ikke om Messi, og den måde i snakker om ham på. I taler jo om ham som var han selve Barcelona, men ingen af jer ser han svagheder som for eksempel at han ikke kan noget med højre, at han er lidt langsom, at han til sidst blir nem at læse, for han gør altid det samme, den samme kropsfinte og det samme træk til venstre HVER gang.
Messidona
9. april 2012 13:38:06 Anmeld

Tilbage til toppen
-Self vinder de det hele :)

-77

Tot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
Tant se val d'on venim
si del sud o del nord
ara estem d'acord, ara estem d'acord,
una bandera ens agermana.
Blaugrana al vent
un crit valent
tenim un nom el sap tothom
♥!Barca! Barca! Barca!♥
Sánchez9
9. april 2012 18:57:45 Anmeld

Tilbage til toppen
Chelsea-man wrote:
Jeg bryder mig slet ikke om Messi, og den måde i snakker om ham på. I taler jo om ham som var han selve Barcelona, men ingen af jer ser han svagheder som for eksempel at han ikke kan noget med højre, at han er lidt langsom, at han til sidst blir nem at læse, for han gør altid det samme, den samme kropsfinte og det samme træk til venstre HVER gang.

Han gør ofte det samme, men med stor succes, så hvorfor ikke bare blive ved!? :O

Visca Barca!
Chelsea-man
9. april 2012 19:22:26 Anmeld

Tilbage til toppen
Sánchez9 wrote:
Chelsea-man wrote:

Han gør ofte det samme, men med stor succes, så hvorfor ikke bare blive ved!? :O

Tja, ved jeg ikke hvorfor han skulle. Måske fordi at forsvarende snart lære hans finter at kende. Kende du til det motto med at hele tiden vil blive bedre?
wonderboy22
9. april 2012 19:37:17 Anmeld

Tilbage til toppen
Resten af Barcelona's kampprogram er jo en legestue!

Viscá Barca Y Viscá Catalunya!

Spurs, Coys!
Sánchez9
9. april 2012 19:59:45 Anmeld

Tilbage til toppen
Chelsea-man wrote:
Sánchez9 wrote:
Chelsea-man wrote:

Tja, ved jeg ikke hvorfor han skulle. Måske fordi at forsvarende snart lære hans finter at kende. Kende du til det motto med at hele tiden vil blive bedre?

Forsvaret ved det allerede, men Messi har små ''fine'' træk, og han er hurtig, så forsvaret når ham ikke alligevel! ;)

Visca Barca!
Chelsea-man
9. april 2012 20:20:15 Anmeld

Tilbage til toppen
Sánchez9 wrote:
Chelsea-man wrote:
Sánchez9 wrote:
Chelsea-man wrote:

Forsvaret ved det allerede, men Messi har små ''fine'' træk, og han er hurtig, så forsvaret når ham ikke alligevel! ;)

Kan jeg godt se når han owner dem!
RonaldosGirl7
10. april 2012 18:33:18 Anmeld

Tilbage til toppen
Selvom det ser lidt svært ud for Real Madrid tror jeg alligevel de vinder LaLiga!
Men til det med hvad Barca vinde ri år.. Tror jeg de vinder CopaDelRey, også er jeg 70 % sikker på
de vinder CHL!

-Messi? Jeg bryder mig ikke om ham , men han scorer nok en hel del, som altid!
Sandra
10. april 2012 22:25:52 Anmeld

Tilbage til toppen
Chelsea-man.. Du kommer med de samme argumenterigen og igen.. Dem kan vi ikke bruge. :)
ASAlstrup
10. april 2012 23:32:33 Anmeld

Tilbage til toppen
Chelsea-man wrote:

Der er vist også andre der læser Zlatans kommentarer på onside:DOverlegen

KSIOlajideBT Funny Stuff! http://www.youtube.com/user/KSIOlajidebt

Det betyder intet, hvem der forlader klubben. Navnet Manchester United forlader aldrig klubben. GLORY GLORY UNITED!3

Han var helt sikkert fuld af lort og kaldte mig "boss" og "big man", da vi fik vores første drink sammen efter en kamp. Men det ville hjælpe, hvis hans modtagelser kom med et ordentligt glas vin. Han gav mig noget malingsfjerner. Sir Alex Ferguson om Mourinho

http://onside.dk/nyheder/premier-league/historiens-100-sjoveste-fodboldcitater
Sandra
11. april 2012 10:30:36 Anmeld

Tilbage til toppen
ASAlstrup wrote:
Chelsea-man wrote:

Det er nederen... At lytte til sådan en arrogant mand er bare forkert.
Chelsea-man
11. april 2012 11:22:10 Anmeld

Tilbage til toppen
Sandra wrote:
ASAlstrup wrote:
Chelsea-man wrote:

Det er nederen... At lytte til sådan en arrogant mand er bare forkert.

det er nederen, at lytte til folk der foregiver ikke at være arrogante!
editor
11. april 2012 14:14:44 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Det er ret vildt, at Messi skal kritiseres for ikke at udvikle sig, når han i denne sæson har slået alle scoringsrekorder i nærmest samtlige turneringer. Han er ligefrem også begyndt at score mål for Argentina.

Messi har et begrænset register, men det han kan, er der ingen, der kan i nærheden af at kunne i samme grad som ham, og så er det komplet ligegyldigt, at han er dårlig til at dække op ved hjørnespark, lave glidende tacklinger og kaste lange indkast. Hvis man læser Zlatans kommentar, er den rent faktisk ment som en ros. Zlatan er ikke dum - han ved godt, at Messi er unik.

Sandra
11. april 2012 23:08:38 Anmeld

Tilbage til toppen
Det er jo det jeg siger Eddie! :P
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce