Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Real Madrid dommerhjælp Options
Ribery7
8. april 2012 20:04:11 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej alle herinde.

Jeg skulle netop til at fortælle til min ven(Real fan), at Real Madrid også flere gange har fået hjælp af dommerne i denne sæson.. Har set nogle kampe, hvor de har fået hjælp, men kan ikke huske hvornår og hvilke det var.

Nogen herinde der kan komme med eksempler.

Ps. Er hverken Barca eller Real fan, og vil helst ikke have at folk kommer ind på en diskussion herinde.

Hurtigt svar, tak. Ironisk latter
Chelsea-man
8. april 2012 20:22:45 Anmeld

Tilbage til toppen
Barca får klart mere dommerhjælp end Madrid, og de skuespiller sig også til mange frispark, vi skal lige have gjort det klart at Barca er de værste til det... Nu bliver jeg snart svinet til hehehe, Hala Madrid! - And go The Blues!
Chelsea-man
9. april 2012 09:52:59 Anmeld

Tilbage til toppen
Denne debat er meeeeget stille...
Ihala_madrid
9. april 2012 10:07:08 Anmeld

Tilbage til toppen
Madrid filmer lidt måske men jeg er sikker på at det er fordi barce har gjort det mod den så mange gange og de for ikke dommerhjælp så længe du ikke har nogen argumenter så kan du ikke sige det!

Skal jeg være ærlig kan jeg ikke lide ost. Det kun fordi det lyd sjovt xD
editor
9. april 2012 11:00:07 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Et godt eksempel kunne være, at Pepe ikke har fået flere røde kort i løbet af sæson, for jeg har stort set ikke set en kamp med Real Madrid, uden at han lavede et eller andet, der burde give rødt.

editor
9. april 2012 11:18:42 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
I øvrigt vil jeg mene, at det spanske fodboldforbund skulle begynde at slå hårdere ned på brok over dommerne, ligesom i Premier League, for det er ved at ødelægge den spanske liga.

Jeg ser netop på bold.dk, at Real Madrids assistent, mener, at holdet blev forfulgt af dommeren i går. Dommeren i går dømte en fremragende kamp under umulige forhold. Måske skulle han have uddelt et par kort for film (hej, Cristiano!) og et rødt kort for vold (hej, Pepe!), men derudover kunne man ikke sætte en finger på hans indsats.

Når Karanka går ud og anklager dommeren for at konspirere mod Real Madrid, taler han mod bedre vidende og bringer hele spillet i miskredit. Jeg nægter at tro på, at han selv tror på sit vås. Det handler udelukkende om at lægge pres på dommerne i de resterende kampe, og det burde give en lang karantæne.

Jeg kunne virkelig godt lide Real Madrid, dengang der herskede en vinderånd i klubben med spillere som Raúl og Hierro og trænere som Del Bosque. Sympatiske vindertyper, der hvilede i sig selv, fordi de vidste, at Real spillede bedst og var de bedste. Den ånd har Mourinho og Perez dræbt. Gad vide, hvad den sidste repræsentant for den gyldne æra, Iker Casillas, tænker, når han ser sig omkring i omklædningsrummet og ser den flok klynkerøve, tabere og brutale voldsmænd, han er blevet holdkammerater med?

Selvom jeg bestemt ikke bryder mig om Guardiolas selvretfærdige flinkeskole, så kan jeg efterhånden ikke andet end holde med Barcelona, når de møder Real Madrid. Aner det ikke!

Safian
9. april 2012 11:39:09 Anmeld

Tilbage til toppen
editor wrote:
I øvrigt vil jeg mene, at det spanske fodboldforbund skulle begynde at slå hårdere ned på brok over dommerne, ligesom i Premier League, for det er ved at ødelægge den spanske liga.

Jeg ser netop på bold.dk, at Real Madrids assistent, mener, at holdet blev forfulgt af dommeren i går. Dommeren i går dømte en fremragende kamp under umulige forhold. Måske skulle han have uddelt et par kort for film (hej, Cristiano!) og et rødt kort for vold (hej, Pepe!), men derudover kunne man ikke sætte en finger på hans indsats.

Når Karanka går ud og anklager dommeren for at konspirere mod Real Madrid, taler han mod bedre vidende og bringer hele spillet i miskredit. Jeg nægter at tro på, at han selv tror på sit vås. Det handler udelukkende om at lægge pres på dommerne i de resterende kampe, og det burde give en lang karantæne.

Jeg kunne virkelig godt lide Real Madrid, dengang der herskede en vinderånd i klubben med spillere som Raúl og Hierro og trænere som Del Bosque. Sympatiske vindertyper, der hvilede i sig selv, fordi de vidste, at Real spillede bedst og var de bedste. Den ånd har Mourinho og Perez dræbt. Gad vide, hvad den sidste repræsentant for den gyldne æra, Iker Casillas, tænker, når han ser sig omkring i omklædningsrummet og ser den flok klynkerøve, tabere og brutale voldsmænd, han er blevet holdkammerater med?

Selvom jeg bestemt ikke bryder mig om Guardiolas selvretfærdige flinkeskole, så kan jeg efterhånden ikke andet end holde med Barcelona, når de møder Real Madrid. Aner det ikke!

Præcis Editor, de sympatiske vindertyper er forsvundet efterhånden som Perez og Hr. Mourinho har gjort sit indtog i Real Madrid, Mourinho og Karanka's udtalelser skal straffes meget hårdere, og som sagt så ligger de et unødvendigt pres på dommerne ! ;) Det Spanske fodboldforbund skal til at stramme op !
Sandra
9. april 2012 12:20:55 Anmeld

Tilbage til toppen
Barça spiller fair i forhold til Real madrid der spiller svinsk...
Chelsea-man
9. april 2012 12:41:07 Anmeld

Tilbage til toppen
Sandra wrote:
Barça spiller fair i forhold til Real madrid der spiller svinsk...

Ved du hvad der sjovt nok ikke er fair? At filme som de forpulede dommer-manipulerende små pivskider fra FC Barcelona (der burde virkelig være et Hollywood der) gør!!!!!
TrashTalking
9. april 2012 12:53:24 Anmeld

Tilbage til toppen
@Chelsea-man - Sikke pænt du snakker om FC Barcelona.

Hold nu op med dit f'****n' klynkeri. Alt du har og alle er ' Ondt i røven ' . Jeg er træt af at der ikke kan være det mindste med Barca uden at folks kal begynde på " Hollywood! " "UEFAlona " osv.. Tag dig nu sammen. Real Madrid er ved at smide mesterskabet og det er frustrende for jer, men lad nu vær emd at lade det gå udover Barca.

Stram op...

HASTA LA VICTORIA SIEMPRE!
Rasmus_Messi
9. april 2012 13:01:06 Anmeld

Tilbage til toppen
FC Hollywood? Uefalona? Come on, i er ikke 5 år længere. Real har i denne sæson (I La Liga) fået klart mere hjælp af dommerne, end Barca. Jeg læste en artikel for noget tid siden, da Real var foran med 10 point. Hvis dommeren havde set alle kendelser, havde Barcelona kun været 1 point bagefter. Men fordi i skal finde noget negativt om dem, fordi de har vundet stort set ale de sidste 3-4 år, er det dommerne og nogle tvivlsomme kendelser, i begynder med. Det er fucking latterligt?!?!?! For helvede alle hold filmer? Se Pepe i går, der ligger hysterisk i græsset og er ved at dø. Da Arbeloa så vil hjælpe ham op, fejler han ikke en skid?! Ham og tøsen Maria er virkelig mere usypatiske end Busquets og Alves? Dertil kan nævnes Ronaldo, Özil, Ramos og Marcelo, som heller ikke er en skid bedre? Barca har Mascherano, Busquets, Alves og Pedro. 6-4 til Real Madrid i film.
Det kan da godt være, at Barca har haft lidt held med dommerne de seneste år, men kig dog for pokker på de kendelser, der går i mod dem?! 5-7 usete straffespark, som Barca skulle have haft? Det er der absolut INGEN, der kigger på...
Kalleer1234
9. april 2012 13:30:50 Anmeld

Tilbage til toppen
Rasmus_Messi wrote:
FC Hollywood? Uefalona? Come on, i er ikke 5 år længere. Real har i denne sæson (I La Liga) fået klart mere hjælp af dommerne, end Barca. Jeg læste en artikel for noget tid siden, da Real var foran med 10 point. Hvis dommeren havde set alle kendelser, havde Barcelona kun været 1 point bagefter. Men fordi i skal finde noget negativt om dem, fordi de har vundet stort set ale de sidste 3-4 år, er det dommerne og nogle tvivlsomme kendelser, i begynder med. Det er fucking latterligt?!?!?! For helvede alle hold filmer? Se Pepe i går, der ligger hysterisk i græsset og er ved at dø. Da Arbeloa så vil hjælpe ham op, fejler han ikke en skid?! Ham og tøsen Maria er virkelig mere usypatiske end Busquets og Alves? Dertil kan nævnes Ronaldo, Özil, Ramos og Marcelo, som heller ikke er en skid bedre? Barca har Mascherano, Busquets, Alves og Pedro. 6-4 til Real Madrid i film.
Det kan da godt være, at Barca har haft lidt held med dommerne de seneste år, men kig dog for pokker på de kendelser, der går i mod dem?! 5-7 usete straffespark, som Barca skulle have haft? Det er der absolut INGEN, der kigger på...

Ozil filmer sgu ikke:-)
Rasmus_Messi
9. april 2012 13:39:27 Anmeld

Tilbage til toppen
Alle spillere filmer, nogle mere end andre. Han er dog blandt de mere usympatiske på Reals hold.
Messidona
9. april 2012 13:53:30 Anmeld

Tilbage til toppen
Chelsea-man wrote:
Barca får klart mere dommerhjælp end Madrid, og de skuespiller sig også til mange frispark, vi skal lige have gjort det klart at Barca er de værste til det... Nu bliver jeg snart svinet til hehehe, Hala Madrid! - And go The Blues!

Utroligt hvordan man kan være så blind og skal vende en debat om Real om til hvor meget du hader Barcelona, viser virkelig hvor besat og jaloux du er af/på barcelona ;)

Tot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
Tant se val d'on venim
si del sud o del nord
ara estem d'acord, ara estem d'acord,
una bandera ens agermana.
Blaugrana al vent
un crit valent
tenim un nom el sap tothom
♥!Barca! Barca! Barca!♥
Kalleer1234
9. april 2012 14:03:49 Anmeld

Tilbage til toppen
Rasmus_Messi wrote:
Alle spillere filmer, nogle mere end andre. Han er dog blandt de mere usympatiske på Reals hold.

Ozil er overhovedet ikke usumpatisk, jeg kan virkelig ikke forstå at du siger at han er mere usympatisk end de fleste andre på madrids hold, jeg kan nævne mange spillere som er mere usympatiske fx. ronaldo, di maria, benzema, ramos, pepe, marcelo, kaka(kan diskuteres),callejon og jeg kunne blive ved...
Rasmus_Messi
9. april 2012 14:16:11 Anmeld

Tilbage til toppen
Har jeg på noget tidspunkt sagt, at han var mere usympatisk end Ronaldo, Ramos, Pepe og Marcelo? Nej, har jeg ikke. Men han er dog usympatisk. Hvordan forklarer du ellers, at får direkte rødt kort for brok, hvor han højst sandsynligt har sagt et eller andet stødende til dommeren? Han har fået rødt kort, hvor han var oppe at slås. Han er usympatisk. Slut.
Asmaa
9. april 2012 17:06:42 Anmeld

Tilbage til toppen
http://www.youtube.com/watch?v=rQMAt_R7XOE

- Det kan måske hjælpe dig Ribery7? :)

Real Madrid får dommerhjælp, som næsten alle de andre storklubber(!).
editor
9. april 2012 17:10:44 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Det er rimelig imponerende at fremhæve Özil som usympatisk i en trup som Real Madrids Tænker

Rasmus_Messi
9. april 2012 17:15:59 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg takker ^^
wonderboy22
9. april 2012 17:25:50 Anmeld

Tilbage til toppen
Så i ikke den Özil (og Ronaldo) lavede igår, begge to meget tydelige film, virkelig lamt..
- Jeg synes kampen mod Valencia var et godt argument for at de filmer og bruger klamme midler til at stoppe modstanderen.

Viscá Barca Y Viscá Catalunya!

Spurs, Coys!
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce