Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Afstemingsspørgsmål : Muamba som fodbldspiller
Vælg Stemmer Statistik
Han er god 9 100 %
Han har stor chance for at blive verdens bedste 0 0 %
Hvem er han 0 0 %
Han kommer aldrig til at spille igen 0 0 %
Han er nice 0 0 %

Muamba på benene igen Options
Cristian_Tello
5. april 2012 19:00:50 Anmeld

Tilbage til toppen
Bolton spilleren Frederice Muamba er på benene igen, efter tre uger, han var død i 78 minutter. Ekstrabladet skriver -
Lægerne på London Chest Hospital fik dog bragt den 23-årige spiller i live, men det er fortsat usikkert, hvilket liv han kan se frem til.

Forleden sendte Muamba et foto ud via twitter, hvor han smiler, og Bolton-manager Owen Coyle kan berette om yderligere fremskridt.

- Han har taget nogle ture på gåben ned ad gangen på hospitalet.

- Han tager nogle skridt, taler og har det store smil på læberne, som vi elsker, så det går helt sikkert den rigtige vej, siger Owen Coyle.

- Det er klart, at han har lang vej igen, men hans fremskridt har været bemærkelsesværdige.

Flere eksperter har allerede udelukket, at den talentfulde midtbanespiller nogensinde vil være i stand til at vende tilbage til fodboldbanen.

Kilde - ekstrabladet.dk
arsenal810
5. april 2012 19:06:52 Anmeld

Tilbage til toppen
kunne du ikke lave muligheden"han er vel udmærket", for det mener jeg, at han er.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
wonderboy22
5. april 2012 21:43:58 Anmeld

Tilbage til toppen
Ja, jeg føler med ham, og jeg håber da han kommer til at spille igen. Kald dette respektløst, men på fodboldbanen er han ikke særlig god, jo, bevares han er da udemærket. Folk overvuderer ham bare efter denne episode, og mener at det er vejen til at respektere ham og føle med ham..

Viscá Barca Y Viscá Catalunya!

Spurs, Coys!
Chelsea-man
5. april 2012 23:03:33 Anmeld

Tilbage til toppen
Han er jo ikke specielt god som wboy22 siger, men altså lidt god er han da, så jeg synes godt man kan kalde ham udemærket.
Rasmus_Messi
5. april 2012 23:32:34 Anmeld

Tilbage til toppen
Muamba er et stort engelsk talent. Det er ikke for ingenting han var blandt Englands profiler ved U21 EM i sommers. Han har potentiale til noget større end Bolton, men dog ikke til Man U, Man C osv. Måske en klub som Everton har han potentiale til.
Moderator_Camila
6. april 2012 13:34:00 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
jeg føler virkelig også med ham men han var ingen stjerne men det stadig et kæmpe tab for engelsk fodbold at miste en spiller ligegyldigt hvad
Sandra
6. april 2012 14:09:35 Anmeld

Tilbage til toppen
Det er virkelig synd for ham.. :( Han havde/talent.. Men han skal tænke på sig selv og sit liv..
Didier_Kaka
6. april 2012 14:15:57 Anmeld

Tilbage til toppen
virkelig syndt for ham, og i forhold til at han spiller for Bolton så er han ret god
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce