Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Hvem skifter? :D Options
Sánchez9
2. april 2012 20:43:24 Anmeld

Tilbage til toppen
Hvem køber og sælger, de her klubber, og hvor skifter spillerne hen?

- Barca?
- Real Madrid?
- United?
- City?
- Chelsea?
- Tottenham?
- Arsenal?
- Milan?
- Inter?
- Juventus?
- Dortmund?
- Bayern?

Danse

Ekstraspørgmål! Til 5. Og 6. Klasser!

Skal i med til det der hedder Vandel Camp? :D

Visca Barca!
wonderboy22
2. april 2012 22:43:22 Anmeld

Tilbage til toppen
Barca - De køber Jordi Alba, og sælger (måske men håber ikke) Cuenca eller Tello til måske.. Liverpool? OG MÅSKE KOMMER THIAGO SILVA, men måske nok først om nogen år ;b
Real - De køber sikkert nogen fra Benfica, som altid og så sælger de Ronaldo til Man U.
Man Utd - Køber Sneijder eller Eriksen og sælger en af deres wings, tror jeg. Hvem eller hvor vedkommende skulle ryge hen er ikke til at sige men 3 klasse-wings er også meget på ét hold.
Man City - Tror ikke de køber så meget ind da de handlede så meget i sidste vindue, men de sælger nok Tevéz til Milan.
Chelsea - Køber måske Higuain og sælger nok Drogba til Kina eller sådan noget.
Tottenham - Køber Eden Hazard!, sælger nok Kranjcar eller Huddlestone eller noget i den stil.. Og så skal de nok også snart til at finde en ny keeper da Friedel nok snart går på pension.
Arsenal - Sælger RVP, ved ikke til hvem men tror bare han smutter.. Tror så de køber Podolski.
Milan - Køber Tevéz og håber at Thiago Silva ryger til Barca!:D
Inter - Sælger Sneijder til Man U. og køber Lucas fra Sao Paulo.
Juventus - Sælger Krasic ved ikke hvor han ender.. Ved ikke hvem de køber.
Dortmund - Tror nok de sælger Lucas Barrios, ved helt ærligt ikke rigtigt hvem der er hotte indenfor dem.
Bayern - Xherdan Shaqiri ryger dér til.. Tror ikke der sker så meget andet.

- Nix.

Viscá Barca Y Viscá Catalunya!

Spurs, Coys!
Didier_Kaka
3. april 2012 10:16:50 Anmeld

Tilbage til toppen
- Barca? Køber sikikert Jordi Alba og Thiago Silva, og kommer måske af med gamle spillere som Keita eller noget
- Real Madrid? Får måske fat i Eden Hazard eller Mario Götze, og sælger Kaká til Chelsea, Milan eller Inter
- United? De køber nogle Centrale Midtbanespillere som foreksempel Sneijder, Götze eller Modric og sælger måske Owen og Berbatov
- City? Jeg tror ikke de køber mange på grund af sidste sommers mange køb, men kunne ske at Tevez ryger til Milan eller PSG, og kunne godt se en RVP i City trøjen næste sæson
- Chelsea? Sælger nok Drogba, Malouda og Kalou, og køber sikkert Hulk, og måske en Kaká, Modric eller Moutinho. Så mangler de en Højre back og måske ville van der Wiel være god for the Blues
- Tottenham? Køber måske Hazard eller en målmand, og sælger Huddlestone, Jenas og måske Modric
- Arsenal? køber Podolski! sælger Denilson og Bendtner
- Milan? Køber Tevez og måske T.Silva ryger til Barca
- Inter? sælger Sneijder til United
- Juventus? ved ikke
- Dortmund? sælger måske Götze
- Bayern? Xerdan Shaqiri kommer til dem
arsenal810
3. april 2012 12:12:06 Anmeld

Tilbage til toppen
FAT DET SÅ, van persie skifter IKKE, for han har lovet os at blive her, Færdig slut.

over and out.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
Chelsea-man
3. april 2012 13:17:17 Anmeld

Tilbage til toppen
Barca: De sælger ingen, men køber Jordi Alba.
Real: De sælger Nuri Sahin, og køber evt en ny forsvarer.
United: Køber Eriksen, og sælger Mark Owen.
City: Dzeko skrider, det samme gør Tevez, og Hazard kommer til.
Chelsea: Køber Hulk, Willian, og en ung forsvar med klasse.
Tottenham: Køber Adebayor.
Arsenal: Sælger RvP, og er dumme nok til endnu engang at være passive.
Chelsea-man
3. april 2012 13:19:59 Anmeld

Tilbage til toppen
arsenal810 wrote:
FAT DET SÅ, van persie skifter IKKE, for han har lovet os at blive her, Færdig slut.

over and out.

Kæft du får det hårdt når du finder ud af at han skrider. Stop med at være så naiv, RvP er en klasse spiller og Arsenal er en svingende outsider. Hvorfor tror du Fabregas, Henry, Adebayor, Nasri og Toure alle skred fra Wengers synkende skude?
Sandra
3. april 2012 14:09:18 Anmeld

Tilbage til toppen
Neymar til Barca!! :D
Sandra
3. april 2012 14:14:17 Anmeld

Tilbage til toppen
Ihvertfald efter rygterne ^^
Lujan
3. april 2012 14:35:13 Anmeld

Tilbage til toppen
- Barca henter Jordi Alba og Ander Herrera og lejer Cristian Tello til Palermo og Isaac Cuenca til Lyon.
- Real Madrid henter Anthony Reveilliere og Giampaolo Pazzini.
- Manchester United sælger Darren Fletcher til Bolton og henter Antoine Griezmann og Christian Eriksen.
- Manchester City henter Alou Diarra og Benoit Tremoulinas og sælger Edin Dzeko til Dortmund.
- Chelsea køber Joao Moutinho og får en ny manager.
- Tottenham sælger Niko Kranjcar og køber Marc Planus.
- Arsenal bliver nødsaget til at sælge RVP og Wenger henter Ever Banega, Darijo Srna og Mario Gomez.
- Milan henter Riccardo Montolivo, Stevan Jovetic og Paulo Henrique Ganso. De sælger dog også Massimo Ambrosini og Daniele Bonera.
- Inter henter Nilmar og sælger Giampaolo Pazzini og Diego Milito.
- Juventus henter Mauricio Isla og sælger Eljero Elia til Dortmund.
- Bayern henter Xherdan Shaqiri, Lucas Barrios og Jean Beausejour og sælger Mario Gomez.
- Dortmund henter Jorge Valdivia, Eljero Elia, Stjin Schaars og Khalid Boulahrouz og de sælger Lucas Barrios og Sven Bender.
wonderboy22
3. april 2012 16:01:23 Anmeld

Tilbage til toppen
arsenal810 wrote:

over and out.

Det kan du jo overhovedet ikke sige når en klub som Manchester City er intra i ham og samtidig har røven fuld af penge og har budgettet til at hente ham.

Viscá Barca Y Viscá Catalunya!

Spurs, Coys!
arsenal810
3. april 2012 16:20:48 Anmeld

Tilbage til toppen
Chelsea-man wrote:
arsenal810 wrote:

over and out.

Kæft du får det hårdt når du finder ud af at han skrider. Stop med at være så naiv, RvP er en klasse spiller og Arsenal er en svingende outsider. Hvorfor tror du Fabregas, Henry, Adebayor, Nasri og Toure alle skred fra Wengers synkende skude?

fordi de fik flere penge andre steder, bortset fra fabregas, ham har jeg tilgivet, for han skiftede for at gennemleve sin drøm, de andre skred for at få penge.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
arsenal810
3. april 2012 16:22:05 Anmeld

Tilbage til toppen
wonderboy22 wrote:
arsenal810 wrote:

over and out.

Det kan du jo overhovedet ikke sige når en klub som Manchester City er intra i ham og samtidig har røven fuld af penge og har budgettet til at hente ham.

så vidt jeg har hørt, har city en milliard gæld, så nej, ingen penge.

arsenal810
3. april 2012 16:24:46 Anmeld

Tilbage til toppen
Chelsea-man wrote:
arsenal810 wrote:

over and out.

desuden skal du ikke komme for godt igang, for jeg synes sgu det er sjovt, at se jer lide den tort, at jeres assisterende træner er nødt til at komme og redde jeres røv, mens i bare synker som en sten i ligaen, håber den ydmygelse har lært jer noget.

Chelsea-man
3. april 2012 17:47:05 Anmeld

Tilbage til toppen
Vores u erfarende assistentræner som er bedre end jeres træner.
arsenal810
3. april 2012 18:25:46 Anmeld

Tilbage til toppen
Chelsea-man wrote:
Vores u erfarende assistentræner som er bedre end jeres træner.

wenger er god nok, men selvom vi fik en lortestart i denne sæson, har han alligevel fået os på ret kurs, mens i, bortset fra siden di matteos ankomst, har spillet forfærdeligt i store dele af sæsonen, og det har jeg ret i.

Kalleer1234
3. april 2012 18:25:58 Anmeld

Tilbage til toppen
Lujan wrote:
- Barca henter Jordi Alba og Ander Herrera og lejer Cristian Tello til Palermo og Isaac Cuenca til Lyon.
- Manchester United sælger Darren Fletcher til Bolton og henter Antoine Griezmann og Christian Eriksen.
- Manchester City henter Alou Diarra og Benoit Tremoulinas og sælger Edin Dzeko til Dortmund.
- Arsenal bliver nødsaget til at sælge RVP og Wenger henter Ever Banega, Darijo Srna og Mario Gomez.
- Milan henter Riccardo Montolivo, Stevan Jovetic og Paulo Henrique Ganso. De sælger dog også Massimo Ambrosini og Daniele Bonera.
- Bayern henter Xherdan Shaqiri, Lucas Barrios og Jean Beausejour og sælger Mario Gomez.
- Dortmund henter Jorge Valdivia, Eljero Elia, Stjin Schaars og Khalid Boulahrouz og de sælger Lucas Barrios og Sven Bender.

tror du selv på at mario gomez skifter?
arsenal810
3. april 2012 18:29:10 Anmeld

Tilbage til toppen
Kalleer1234 wrote:
Lujan wrote:

tror du selv på at mario gomez skifter?

gomez, ej det tror jeg altså ikke, Lujan, men han må da gerne, ligesom de andre gerne må, for så er vi et stærkt hold igen, når de er blevet spillet ind og har vendet sig til tempoet.

Zeke
3. april 2012 20:13:14 Anmeld

Tilbage til toppen
RVP skifter hvis Arsenal gør ligesom sidste sommer, men hvis Arsenal går ud og handler ind regner jeg med han bliver. Jeg forstår ikke hvordan i kan være så sikre på om han bliver eller ikke bliver, i aner ikke hvordan han tænker eller hvad han vil. Det er også umuligt at prøve på at forudsige det nu, så det vil være en god idé at stoppe den her latterlige diskussion.

comeonyouspurs
3. april 2012 20:15:37 Anmeld

Tilbage til toppen
Tottenham køber Leandro Damiao, Eden Hazard og Jan Verthongen
Lujan
4. april 2012 09:55:13 Anmeld

Tilbage til toppen
Regner med at Gomez prøver engelsk, men Bayern har selvfølgelig allerede et lille angrebsproblem, men jeg er næsten sikker på at Arsene Wenger prøver at få fat i Mario Gomez hvis RVP smutter.
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce