Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Fair play? Options
chrille11
31. marts 2012 18:14:44 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg har i dag været ude at spille en kamp. Det var mod Nørrebro United inde fra kbh af, og det var en returkamp fra igår. igår vandt vi 3-1. Jeg vil ikke sige så meget om kampen, men mere om alle de frispark de lavede. Det var helt vildt! jeg har aldrig spillet mod et hold der lavede så mange frispark (jeg har gået til fodbold i 8 år). Der var en 10-15 gange med det andmindelige skub i ryggen, hiven i trøjer og i armene osv. Så var der en 5-8 gange med de mere voldsomme tacklinger altså glidende tacklinger med dupperne først. så var der målmanden, der lavede nogle straffe (som ikke blev dømt) hvor han bla. Spænder ben, sparker, osv. Og så var der udvisningen. Jeg var udskifter, og den var lige blevet sparket ud til indkast. Jeg stopper den med fødderne, og vil lubbe den op til min medspiller som tager indkastet. Da jeg skal til det, kommer der en spiller og tager bolden fra mig og skyder den væk. Vi får dog hurtigt hentet bolden igen, men da indkastet skal er taget stopper den samme spiller bolden, ved at vende sig om, række hånden ud, og stoppe bolden med hånden. Udvisning! Lidt før det er der også en spiller der skulle have været frispark på men det bliver ikke dømt, og han bliver sur. Han siger til mig "var det dig der spændte ben for mig? hvis det var dig så flækker jeg dig!"

- Er det fair play?
- Må man sige sådan noget til en anden spiller?
- Har i selv oplevet sådan noget?
Moderator_Camila
31. marts 2012 18:48:06 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Det er jo ikke fair play kan man roligt erkende..
Man må jo gerne sige noget ti en anden spiller så længe det er indenfor grænserne men det var der vist ikke..
Jaa har oplevet folk spiller meget hårdt men nogle gange kan man godt have tendens til at føle tingene er meget slemmere end de er og der er mange flere frispark end der er ...
chrille11
31. marts 2012 18:49:49 Anmeld

Tilbage til toppen
tja måske.. Men der var virkelig mange frispark.
Sandra
31. marts 2012 20:05:04 Anmeld

Tilbage til toppen
Det lyder ikke som fairplay det du fortæler. Og nej man må jo heller ikke sige sådan noget.

Om jeg har prøvet noget lignende?.. Jo... er den svinske på mit hold. Bliver kaldt Københavner terrier, så er meget voldsom i mit spil. Jeg spænder ben, skubber, træder op folk med vilje, sviner dem til, tackler, og kort bare prøver at flæske dem. Sååå... det er stadart! ;) Og dommeren ser mig alrig.. Eller har jeg ikke oplevet i udendørs endnu. I indendørs blev jeg smidt ud hele tiden.:P
Chelsea-man
31. marts 2012 20:25:17 Anmeld

Tilbage til toppen
Ikke fairplay at all. De lyder som nogle røvhuller, lagde du mærke til om deres træner var Mike Tyson?
wonderboy22
1. april 2012 10:18:45 Anmeld

Tilbage til toppen
Chelsea-man wrote:
Ikke fairplay at all. De lyder som nogle røvhuller, lagde du mærke til om deres træner var Mike Tyson?

Nej, det var José Mourinho, omkring dobbelt så svinsk.

Viscá Barca Y Viscá Catalunya!

Spurs, Coys!
Chris22
1. april 2012 10:46:26 Anmeld

Tilbage til toppen
- Nej, det er på ingen måde fairplay.
- Nej, det er langt over grænsen!
- Heldigvis ikke.. Endnu.

wonderboy22 wrote:
Chelsea-man wrote:

Hvorfor skal Real Madrid nu blandes ind i det her? Den her debat kører af sporet alt for hurtigt nu!

iHala Madrid!

"The Ballon D'or is worth nothing, because Michael Laudrup never won it!"
- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Jesé Rodriguez, Real Madrid Castilla & Spanien U-19.
Topscorer ved U-19 EM
Chelsea-man
1. april 2012 11:07:49 Anmeld

Tilbage til toppen
wonderboy22 wrote:
Chelsea-man wrote:

Og du siger at alt jeg skriver er at hate på Barca? Kæft, du er latterlig man - Fuck dig!
Kalleer1234
1. april 2012 13:28:24 Anmeld

Tilbage til toppen
Det kan godt være det ikke var fair play, men så er der kun en ting at gøre- gi´ igen!
arsenal810
1. april 2012 18:35:41 Anmeld

Tilbage til toppen
overhovedet ikke fair! sådan noget skal man ikke gøre, og da slet ikke sige, hør nu her chelsea-man og wonderboy, please ikke mere af jeres lille game om, hvem der hader den andens hold mest, stop gider ikke høre på det, der er op til flere debatter herinde dagligt, hvor man kan diskutere det, og som egner sig til det, det gør den her ikke.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
arsenal810
1. april 2012 18:36:48 Anmeld

Tilbage til toppen
Party! Party! Party! Party! Party! Party!
Chelsea-man wrote:

hahaParty! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party!

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
wonderboy22
1. april 2012 19:48:37 Anmeld

Tilbage til toppen
Chelsea-man wrote:
wonderboy22 wrote:
Chelsea-man wrote:

Og du siger at alt jeg skriver er at hate på Barca? Kæft, du er latterlig man - Fuck dig!

Jeg kører bare samme stil som dig. Fuck dig!

Viscá Barca Y Viscá Catalunya!

Spurs, Coys!
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce