Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Kedsomhed på Goal.. Options
Sandra
25. marts 2012 19:54:43 Anmeld

Tilbage til toppen
Til info.. Christian vil gerne have en hed debat igang.. så nu skal vi starte en! :D

Hvorfor? Det spørger jeg mig selv om...

Hvorfor er det Real Madrid evig og altid skal tro de er så meget bedre på en totalt snobbet irriterende måde? Og ikke mindst deres træner.. puha da da.. hvem fuck har tisset på Mourinho sukker mad? Har aldrig set den mand smile.. fatter ikke hvordan han gør det.. jeg har muskler i mine kinder så meget smiler jeg.. Men det er sikkert fordi jeg er Barca fan..

Hahahaha okay.. det var bare for at provokere..

Men angående de point der.. Jeg tror Barca kan nå at overhale Real Madrid. Det er Pep ikke så sikker på som jeg er. Men jeg mener nu jeg selv har ret.

Og lige en ting til... Ronaldo.. jeg så kampen igår.. Det slog mig.. Ronaldo kan ikke en skid.. Han kan ikke andet end at lave perfekte frispark, og score hvis den perfekte aflevering kommer.. Hvorfor fanden synes nogle folk så han er bedre end Messi?? Messt kan altså helt klart mere i forhold Ronaldo der er stram i den.. Det kan godt være Ronaldo er god.. men han har det ikke sjovt på banen som Messi. Dét gør han ALDRIG bliver bedre end Messi..

Sánchez9
25. marts 2012 20:00:20 Anmeld

Tilbage til toppen
HAHAHAHAHA! :D Tak Sandra, du starter helt sikkert et skænderi! xD

Til det med Mou... Han er så sur... hele tiden! Og han kan aldrig sit holds svagheder i en kamp, men kun dommernes!

Barca overhaler dem på Camp Nou!<3

Ronaldo kan en del, men det er - som du siger - ikke altid han virker så glad som Messi på banen! Messi vil altid være bedre end ham! :D

- TAK for debatten Sandra! ;)

Visca Barca!
Flottefyr123
25. marts 2012 20:09:27 Anmeld

Tilbage til toppen
Utrolig dum måde at starte en diskussion på, mest af alt fordi hvis nogle havde skrevet sådan om Barca, Messi eller Pep havde du flippet helt ud, og ikke kunnet se det sjove i det overhovedet. :-)
Ronaldo lave perfekte frisspark? aarg dog ikke, det kan ske, men sjælendt.
Sandra
25. marts 2012 20:12:56 Anmeld

Tilbage til toppen
Flottefyr123 wrote:
Utrolig dum måde at starte en diskussion på, mest af alt fordi hvis nogle havde skrevet sådan om Barca, Messi eller Pep havde du flippet helt ud, og ikke kunnet se det sjove i det overhovedet. :-)
Ronaldo lave perfekte frisspark? aarg dog ikke, det kan ske, men sjælendt.

Daniel, det er ikke dig, der keder dig, så jeg skal have en måde at få gang i lortet på, og det sker kun med denne her slags.. Det var ikke sådan på den gamle side, men nu er der jo ingen her, så man skaæ gøre det på den hårde måde.. Der bliver kun lavet et par deabtter om dagen.. og det er ekstremt kedeligt.. så jeg er ligeglad med hvad du synes.
Hilsen Sandra.. eller en der giver dig ud for at være hende.. Mwuahahahahahhahaha....
Moderator_Camila
25. marts 2012 20:36:27 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Jeg nød at læse dit indlæg, fordi det er jo så utrolig sandt at messi virkelig har det sjovt mens Ronaldo virker som om han kun er der for pengene..
Ronaldo har dog nogle kvaliteter hvis han bliver spillet ordentligt men han når aldrig op i samme klasse som messi
Sandra
25. marts 2012 20:43:32 Anmeld

Tilbage til toppen
Moderator_Camila wrote:
Jeg nød at læse dit indlæg, fordi det er jo så utrolig sandt at messi virkelig har det sjovt mens Ronaldo virker som om han kun er der for pengene..
Ronaldo har dog nogle kvaliteter hvis han bliver spillet ordentligt men han når aldrig op i samme klasse som messi

Ja da, har ikke sagt jeg lyver i mit indlæg :D Men Ronaldo er virkelig stiv i den. Han løsner ikke op for sig selv. Messi han spiller som et lille barn. Hvorimod Ronaldo gør alt for at være den bedste, træner ekstremt meget, og knokler, og har det ikke sjovt, og dét gør at Messi er den bedste.. Messi spiller fordi han kan lide det, og ikke for at være verdens bedste... Det er bare en bonus. ;)

Og har faktisk fået Real Madrid fans til at indrømme at jeg har ret :D
Moderator_Camila
25. marts 2012 20:50:35 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Sandra wrote:

Ja da, har ikke sagt jeg lyver i mit indlæg :D Men Ronaldo er virkelig stiv i den. Han løsner ikke op for sig selv. Messi han spiller som et lille barn. Hvorimod Ronaldo gør alt for at være den bedste, træner ekstremt meget, og knokler, og har det ikke sjovt, og dét gør at Messi er den bedste.. Messi spiller fordi han kan lide det, og ikke for at være verdens bedste... Det er bare en bonus. ;)

Jeg kunne ikke være mere enig ;) nej jeg kunne godt tænke mig en Ronaldo der havde det sjovt på banen syntes jeg han havde lidt mere af i Manchester.
Jaa Messi spiller fordi han elsker spillet ikke at Ronaldo ikke gør det(han vil bare gerne spille godt for at se flot ud og få et godt ansigt udadtil) :P
Sandra
25. marts 2012 21:01:17 Anmeld

Tilbage til toppen
Moderator_Camila wrote:
Sandra wrote:

Jeg kunne ikke være mere enig ;) nej jeg kunne godt tænke mig en Ronaldo der havde det sjovt på banen syntes jeg han havde lidt mere af i Manchester.
Jaa Messi spiller fordi han elsker spillet ikke at Ronaldo ikke gør det(han vil bare gerne spille godt for at se flot ud og få et godt ansigt udadtil) :P

Ja præcis!! Men problemet i United var at han filmede for meget den gang. Han så så umoden ;)
Ja! HAHAHAHAHAHHA!!! Men Ronaldo er og kommer aldrig til at se godt ud! :P Det kan godt være Messi er grim, men manden har satme talent!! :D Men.. fodboldspillere er faktisk ikke kønne.. de har bare god mave.. men grimme ansigter.. :b Der er kun få der ser godt ud :D
Moderator_Camila
25. marts 2012 21:14:20 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Jaa men i det mindste lignede han lidt mere en der gad end nu :) Neej det gør han ikke han er og blir den vildeste prettyboy der går mere op i om håret sidder godt end om holdet spiller godt, for ham er alt opmærksomhed godt :) Ja messi er ikke pæn men han prøver heller ikke på det :p hahah det er ikke engang løgn
Chelsea-man
25. marts 2012 21:19:20 Anmeld

Tilbage til toppen
Du har helt ret, Ronaldo er dødsyg at se spille han kunne førhen finde på at lege med modstanderen, nu tør han knapt nok at drible en enkelt person. Selvom det er en mand-mand situation!
Chelsea-man
25. marts 2012 21:20:30 Anmeld

Tilbage til toppen
Men hvis han prøver på det, er han sku også god til det!
Og jo Ronaldo kan en skid! :-)
Sandra
25. marts 2012 21:55:30 Anmeld

Tilbage til toppen
Moderator_Camila wrote:
Jaa men i det mindste lignede han lidt mere en der gad end nu :) Neej det gør han ikke han er og blir den vildeste prettyboy der går mere op i om håret sidder godt end om holdet spiller godt, for ham er alt opmærksomhed godt :) Ja messi er ikke pæn men han prøver heller ikke på det :p hahah det er ikke engang løgn

Ja! Er helt enige! :P Det er irriterende han er så opmærksomheds krævnede!! Men det underlige er at når Barca-Real spiller, så ligger man ikke ret meget mærke til Ronaldo.. Han tør ikke.. Det er rigtig, men han har jo en lille kæreste, så det er vel nok hun synes han er lækker ;) Nemlig!! :D
Sandra
25. marts 2012 22:01:21 Anmeld

Tilbage til toppen
Chelsea-man wrote:
Men hvis han prøver på det, er han sku også god til det!
Og jo Ronaldo kan en skid! :-)

Ronaldo prøver jo alt hvad han kan. Ergo han kan det ikke. :) Det er ligesom konstateret.
RonaldosGirl7
25. marts 2012 22:05:58 Anmeld

Tilbage til toppen
NejNejNej, Sandra. Drop det:-D, det du skriver er overhovedet ikke rigtigt, det burde være omvendt! :-)
Sandra
25. marts 2012 22:15:49 Anmeld

Tilbage til toppen
RonaldosGirl7 wrote:
NejNejNej, Sandra. Drop det:-D, det du skriver er overhovedet ikke rigtigt, det burde være omvendt! :-)

Øhh nej, for det er sandheden.. Du kan prøve at modargumentere det, så skal du nok se mig svare tilbage, og vise jeg har ret uanset hvad du skriver ;)
RonaldosGirl7
26. marts 2012 11:47:38 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg kan godt, men jeg orker det ikke, så Okay du har ret:-)
Kjøller
26. marts 2012 13:11:31 Anmeld

Tilbage til toppen
Først og fremmest er vi enige om at Messi er bedre end Ronaldo, måske syntes jeg ikke niveauforskellen på de to er så stor som i prøver at gøre den til, men sådan er det.

Men nu til sagen.

I siger at Ronaldo kun kan noget hvis han bliver spillet ordentligt op, men vil da mene at Messi har lidt det samme problem. Prøv at sammenligne den Messi vi ser på landsholdet, med den vi ser i Barcelona. Messi er langt bedre når han spiller for Barcelona, og mit bud er helt klart at han mangler spillere som Iniesta, Xavi, Fabregas, og til dels Thiago, til at ligge de gyldne afleveringer til ham, når han repræsenterer landsholdet. Men når det er sagt, kan man ikke tage fra ham at han (Messi) har fantastiske evner på en fodboldbane, og uden tvivl hører til blandt de bedste nogensinde.

Læs nogle af mine blogs!
Didier_Kaka
26. marts 2012 15:50:17 Anmeld

Tilbage til toppen
Sandra vil bare have ret i alt :-)
Didier_Kaka
26. marts 2012 15:52:54 Anmeld

Tilbage til toppen
Ronaldo er mere komplet spiller men Messi har det sjovt... ergo er han bedre
Sandra
26. marts 2012 17:43:06 Anmeld

Tilbage til toppen
@Kjøller
Selvfølgelig klarer Messi ikke alt alene... men Messi kan scorer selv med 5 mand efter ham. Det kan Ronaldo ikke, han skal have tid og plads. Messi skal scorer under pressede situationer, og ja, han får mange sindssyge gode afleveringer af de andre Barca spillere!! De har også en rolle. Men Messi kan scorer på de mindste chancer, og det kan Ranldo slet ikke.

@Didier_Kaka
Ja, det skal jeg bare! Er stædig, og vilje stræk xD

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce