Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Ikke for haters! Options
Chelsea-man
21. marts 2012 20:22:20 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej. Denne debat var mest lavet til folk der ikke er Barca fans. Men wtf, jeg kan jo ikke uldelukke nogle. Nå men jeg læste en debat på bold.dk hvor Guardiola siger at Messi er totalt dominerende i fodboldens verden. Og guhjælpme om han ikke sammenligner ham med Michael Jordan? Flere siger Messi er bedst nogensinde, men fandme nej. Hvor bliver jeg sur over at høre det! Du kan på ingen sammenligne ham med Maradona eller andre. Messi gør INTET selv hvor Maradona vandt VM og den italienske med Napoli by him self!!! Messi er intet i nærheden før han viser han kan.noget uden Barca. Han trænger til nye.
udfordringer, i fx PL. Hvad synes du?
wonderboy22
21. marts 2012 20:30:51 Anmeld

Tilbage til toppen
Du kan jo heller ikke sammenligne fodbold den gang med fodbold nu!, der er stor forskel på både spille-stilen og modstanderne. Messi er efter min mening den bedste nogensinde, selvom jeg aldrig har set Pelé eller Maradona (udover youtube) vil jeg stadigvæk synes det!, kald det selvglad (hvis man kan sige det sådan), men det mener jeg bare og hvis i ikke er enige, så lad' vær ;)

Viscá Barca Y Viscá Catalunya!

Spurs, Coys!
Asmaa
21. marts 2012 20:46:44 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg gad godt se Messi i en anden klub end FCB - fx Manchester United. Men det ændre ikke på noget, han er en af fodboldhistoriens bedste spiller.

- Personligt, synes jeg egentlig han er en super god fodboldspiller. Han er efter min mening den bedste i verden til at drible. Dog synes jeg Ronaldo er bedre til at score mål.
Quaresma14
21. marts 2012 22:02:16 Anmeld

Tilbage til toppen
Det er næsten ikke til at høre, at du ikke ligefrem er Messi's største fan :D

Més que un club ❤
Sandra
21. marts 2012 22:41:51 Anmeld

Tilbage til toppen
Du kan ikke sammenligne fodbolden med dengang.. Niveauet er steget, så Messi er den bedste.. Og Messi i pl?! Argh.. sker aldrig.. Men du kan jo se ham spille med Argentina??
Sánchez9
21. marts 2012 22:48:19 Anmeld

Tilbage til toppen
Som de andre siger, ikk' sammenlign' det, med fodbold den gang! ;)
Messi er en magisk spiller, og det bør du efterhånden kunne se!
Messi spiller bedst med Barca's taktik, og derfor skal han blive i Barca!

Visca Barca!
Chelsea-man
22. marts 2012 06:50:40 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg vil først se ham i PL. Hvis han også er verdens bedste der, kan vi begynde at snakke om det. Han trænger også til nye udfordringer, han kan ikke blive i Barca hele karrieren. For så udvikler han sig ikke.
arsenal810
22. marts 2012 07:15:42 Anmeld

Tilbage til toppen
messi er verdens bedste uanset hvilken klub, han skal repræsentere, glæder mig til at se ham løfte la liga pokalen, cl pokalen og copa del rey pokalen.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
a.c.a.b
22. marts 2012 14:13:05 Anmeld

Tilbage til toppen
kæft der er vidst nogle der er forgudet i ham ;) hallo han er jo ikke engang verdens bedste men derimod xavi. han er vild, det er messi også bare ikke lige så meget som xavi er. og så spiller xavi godt hele tiden på landsholdet, det gør messi altså ikke.

og nej der er mange større legender end messi lige nu og han bliver aldrig verdens bedste nogensinde, i top 3 bliver han nok men han kommer simpelthen ikke til at overgå pele. og nej man kan ikke sammenligne det med dengang, men man skal tænke på at i peles tid var det sværere og så havde han heller ikke et makkerpar i ryggen som messi har.
Welbeck11
22. marts 2012 14:31:48 Anmeld

Tilbage til toppen
Man skal huske at dengang Pele spillede kunne man ikke få røde kort og der var ikke udskiftninger.
Ihala_madrid
22. marts 2012 16:26:42 Anmeld

Tilbage til toppen
Welbeck11 wrote:
Man skal huske at dengang Pele spillede kunne man ikke få røde kort og der var ikke udskiftninger.
Der var gult og rødt kort dengang det kan du læse i vm 2010

Skal jeg være ærlig kan jeg ikke lide ost. Det kun fordi det lyd sjovt xD
Ihala_madrid
22. marts 2012 16:29:45 Anmeld

Tilbage til toppen
Alle sammen tag det med ro denne mand har ret spørg selv eksperterne :D her er der et link: http://www.sporten.dk/fodbold/ekspert-messi-vil-ikke-blive-husket

Skal jeg være ærlig kan jeg ikke lide ost. Det kun fordi det lyd sjovt xD
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce