Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Vinder Real Madrid? Options
Blancos
19. marts 2012 13:54:22 Anmeld

Tilbage til toppen
Real Madrid har på det seneste ikke spillet så overbevisende fodbold, som fx i starten af sæson 11/12 & i starten af året. Derfor, tror jeg de kommer til at smide mange points, hvis de forsætter sådan.

Der ventes Real Madrid svære udekampe mod Athletic Club, Barcelona & A. Madrid & så tager man også imod Valencia og Sevilla på Bernabéu.

Først var jeg 100% sikker på, at Real vinder mesterskabet 32 (Jeg havde endda lavet en kage, hvor der stod 'Champions 32').. men jeg har mistet troen efter gårsdagens kamp. Måske tager jeg fejl?

- Hvad tror du? Hvem vinder LIGA BBVA 11/12? Hvad synes du om Reals seneste tre kampe i Ligaen? (Uddyb, hvis du vil).

Danse Danse Danse
Chelsea-man
19. marts 2012 14:23:17 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg er ved at blive bekymret nu, det er virkelig ringe hvis de taber det nu!
Blancos
19. marts 2012 14:28:59 Anmeld

Tilbage til toppen
Chelsea-man wrote:
Jeg er ved at blive bekymret nu, det er virkelig ringe hvis de taber det nu!

Det samme her. Især, hvis de mister point mod Villareal på onsdag! ^^
editor
19. marts 2012 15:43:14 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
De er stadig otte point foran, og selvom de tabte point, var det stadig til nummer 4 (inden spillerunden) i ligaen. Barcelona kører bedre nu, men holdet er stadig skrøbeligt efter min mening. Real Madrid vinder, men ikke i lige så sikker stil, som det så ud til inden weekenden.

Sandra
19. marts 2012 16:58:44 Anmeld

Tilbage til toppen
Har sagt fra starten af jeg tror fuldt ud på Barca, og holder ved det endnu. Men hvis de skulle tabe la liga, ville det ikke gå mig så meget på, da jeg er sikker på vi tager CHL :D
wonderboy22
19. marts 2012 19:13:03 Anmeld

Tilbage til toppen
Enig med Sandra ;)

Viscá Barca Y Viscá Catalunya!

Spurs, Coys!
Messidona
19. marts 2012 19:18:38 Anmeld

Tilbage til toppen
Real vinder self ikke en skid som snart sædvanlig :P

Tot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
Tant se val d'on venim
si del sud o del nord
ara estem d'acord, ara estem d'acord,
una bandera ens agermana.
Blaugrana al vent
un crit valent
tenim un nom el sap tothom
♥!Barca! Barca! Barca!♥
Sandra
19. marts 2012 22:04:17 Anmeld

Tilbage til toppen
Uhh der er en der er en der er enig.. Med en pige!! Pas på mine pige-lus ik. ;)

Andreas... Ikke så flabet! Vi skal være ydmyge som Barça! ;)
Fizzker
19. marts 2012 22:27:57 Anmeld

Tilbage til toppen
Real har udekampe mod Villarreal, Osasuna, Bilbao, Atletico & Barca. Hjemmekamp mod Valencia. Det bliver svært. Men jeg tror godt Barca kan hente dem med lidt held i posen.
Chelsea-man
20. marts 2012 07:12:33 Anmeld

Tilbage til toppen
Prøv nu at hør her, Barca indhenter dem ALDRIG. Det kan være de kommer tættere på, men bare rolig de udebane skræmte tøsedrenge skal nok tabe flere point!
Fizzker
20. marts 2012 16:01:53 Anmeld

Tilbage til toppen
Chelsea-man wrote:
Prøv nu at hør her, Barca indhenter dem ALDRIG. Det kan være de kommer tættere på, men bare rolig de udebane skræmte tøsedrenge skal nok tabe flere point!

Kan godt være Barca har tabt mange point på udebane denne sæson. Men de har heller ikke ramt deres top niveau denne sæson. Vent og se. De rammer det nu. Real går ned at bakke. De har ikke spillet optimalt på udekampe på det seneste. De var heldige med sejr over Rayo og Betis. Derudover var du fryd at Malaga kunne stoppe dem i egen hulle ! Fuck dig!
a.c.a.b
20. marts 2012 16:35:59 Anmeld

Tilbage til toppen
Fizzker wrote:
Chelsea-man wrote:

Kan godt være Barca har tabt mange point på udebane denne sæson. Men de har heller ikke ramt deres top niveau denne sæson. Vent og se. De rammer det nu. Real går ned at bakke. De har ikke spillet optimalt på udekampe på det seneste. De var heldige med sejr over Rayo og Betis. Derudover var du fryd at Malaga kunne stoppe dem i egen hulle ! Fuck dig!

stav først ordenligt tak ;) real vinder både ligaen og champions league
Fizzker
20. marts 2012 17:08:02 Anmeld

Tilbage til toppen
a.c.a.b wrote:
Fizzker wrote:
Chelsea-man wrote:

Undskyld dansklære.
a.c.a.b
20. marts 2012 17:10:36 Anmeld

Tilbage til toppen
det er skam i orden ;)
arsenal810
20. marts 2012 17:11:30 Anmeld

Tilbage til toppen
BARCA BARCA BARCA, REAL REAL REAL, det handler aldrig omandet det er så KEDELIGT, kan i virkelig ikke finde på andet, som f.e.k.s united vs city, eller the gunners vs spurs(arsenal vinder, jeg kan ikke gøre det klart nok).

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
a.c.a.b
20. marts 2012 17:15:10 Anmeld

Tilbage til toppen
arsenal810 wrote:
BARCA BARCA BARCA, REAL REAL REAL, det handler aldrig omandet det er så KEDELIGT, kan i virkelig ikke finde på andet, som f.e.k.s united vs city, eller the gunners vs spurs(arsenal vinder, jeg kan ikke gøre det klart nok).

det skal jeg sige dig. det er fordi at der er flest barcelona fans og real fans, og et blad som goal kan ikke undvære dem så det er derfor at de for det meste kun skriver om de store klubber, messi, cristiano og alle de kendte og store stjerner man allerede ved en masse om :)

arsenal810
20. marts 2012 17:19:54 Anmeld

Tilbage til toppen
a.c.a.b wrote:
arsenal810 wrote:

det skal jeg sige dig. det er fordi at der er flest barcelona fans og real fans, og et blad som goal kan ikke undvære dem så det er derfor at de for det meste kun skriver om de store klubber, messi, cristiano og alle de kendte og store stjerner man allerede ved en masse om :)

jamen du må da give mig ret i, at det er ret irreterende, ikke at høre om andet døgnet rundt.

undrer mig over, at de selv gider blive ved.Forvirret

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
a.c.a.b
20. marts 2012 17:23:51 Anmeld

Tilbage til toppen
jamen absolut er jeg ved at blive iiriteret over det, da det aldrig mere handler om andre ting end de to klubber. :)

goal er et blad som selvføgelig skal have penge ind så de kan overleve i mange år endnu. og så kommer det desværre alt for tit til at handle om de populære klubber og spillere i verden. i stedet for om mindre klubber og spillere.

kunne rigtig godt tænke mig engang at man lavede en artikel om alt det der skete på direktions gangene rundt omkring i de internationale klubber
wonderboy22
20. marts 2012 17:57:18 Anmeld

Tilbage til toppen
arsenal810 wrote:
eller the gunners vs spurs(arsenal vinder, jeg kan ikke gøre det klart nok).

Meget modent.

Spurs, Coys!
wonderboy22
20. marts 2012 18:00:08 Anmeld

Tilbage til toppen
a.c.a.b wrote:

Du har stavet ordentligt forkert.. ;)

Spurs, Coys!
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce