Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

PSN? Options
Chelsea-man
13. marts 2012 19:21:49 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg ville lige høre hvor mange herinde der har en PSN bruger. PSN står for Playstation Network.
Hvis i vil må i meget gerne skrive jeres PSN eller tilføje mig som ven.
Mit navn derinde er stinkepels1 (ved godt det er et åndsvagt navn). Men for at det ikke skal være spam, og for at det ikke skal være en kedelig debat kommer der lige nogle spørgsmål.
Hvad spiller du på din Playstation?
Hvorfor er Messi bedre end Ronaldo?
Er Real Madrid bedre end Barcelona?
Og hvem vinder næste El Clasico?
Spørgsmålene her SKAL begrundes!Overlegen
Chelsea-man
13. marts 2012 19:25:25 Anmeld

Tilbage til toppen
Svare lige selv!
MW3, Fifa 12, Grand Turismo 5.
Det synes jeg heller ikke han er, men i El Clasico præstere han bedst.
Real er langt mere stabile, men indbyrdes har Barca mere ro og selvtillid. Så jeg vil sige 50-50...
Det gør Barca nok endnu engang, pga Ronaldo's præstations angst og alle de andre Real spillere bliver vist meget påvirkede af Ronaldo.
Chris22
13. marts 2012 19:30:35 Anmeld

Tilbage til toppen
Chelsea-man wrote:
Svare lige selv!
MW3, Fifa 12, Grand Turismo 5.
Det synes jeg heller ikke han er, men i El Clasico præstere han bedst.
Real er langt mere stabile, men indbyrdes har Barca mere ro og selvtillid. Så jeg vil sige 50-50...
Det gør Barca nok endnu engang, pga Ronaldo's præstations angst og alle de andre Real spillere bliver vist meget påvirkede af Ronaldo.

Er du god? Vil du spille imorgen? Bede

- Gran Turismo 5, FIFA 12, Formel 1 2011 & DiRT 3.
- Fordi han har bedre balance.
- JA! 10 point foran i ligaen, må være begrundelse nok! :D
- Real. Mourinho viste på Camp Nou at han har fundet ud af hvordan han skal spille imod Barca, og denne gang vinder de bare istedet for at spille uafgjort!

iHala Madrid!

"The Ballon D'or is worth nothing, because Michael Laudrup never won it!"
- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Jesé Rodriguez, Real Madrid Castilla & Spanien U-19.
Topscorer ved U-19 EM
Chelsea-man
13. marts 2012 19:43:10 Anmeld

Tilbage til toppen
Tja, hvis du snakker om Grand Turismo 5 må jeg desværre skuffe dig. Jeg stinker mere til det, end Gustav stinker til fodbold. Og desuden så er mit internet nede for tiden. :-(
wonderboy22
13. marts 2012 19:45:03 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg hedder wonderboy_22 på PSN.
Jeg spiller : FIFA, Duke nukem, GTA IV og Need for speed undercover.

- Jeg mener Messi er bedre end Ronaldo fordi Messi præsterer bedre i de store kampe, bla. El Clásico'sne hvor Messi har scoret omkring de 10 mål mere end Ronaldo, det mener jeg gør Messi til en bedre spiller på det punkt hvilket gør ham til en vigtigere spiller i fx. Champions League hvor man godt kan komme til at møde gode hold, men jeg har hørt mange der siger "Ronaldo er mere komplet", "Ronaldo kan score med begge fødder" og ting som "Ronaldo kan langt mere end Messi og er langt mere komplet" osv. osv. Og det er jeg simpelthen så træt af at høre, da Messi også kan nogen ting som Ronaldo ikke kan.. Ja Ronaldo sparker bedre frispark og straffespark, og er nok også bedre til hovedstød og med den anden fod, men Messi har bedre overblik, bedre pasningspil, bedre til at sætte forsvarspillerne af, og så har han desuden scoret 10 mål mere end Ronaldo ialt i denne sæson, hvilket også vil sige at han har mere målnæse i fx. Champions League hvor han har scoret 8 mål mere.. Og ja jeg ved godt at Ronaldo pt. er topscorer i La Liga, men der har en stor del af dem også været på straffespark.(Messi er desuden også foran Ronaldo i assist-listen i denne sæson).
Ingen tvivl om at Ronaldo er en fabelagtig spiller som er komplet og kan en hel masse, og han er nok ihvertfald i top 3 lige pt. Men efter min mening er Messi bare bedre.

- Jeg mener IKKE Real Madrid er bedre end Barcelona, jo Real Madrid fører lige pt. La Liga med 10 point, men det er pga. Barcelona's dumme point-tab og de har også været hårdt ramt af skader, men ingen tvivl om at Real Madrid også har været ret stærke iår og har været meget stabile, hvor derimod Barcelona fx. har haft det svært på udebane, men jeg mener så også(#No hate) at Real Madrid har været langt heldigere med dommeren end Barcelona har i denne sæson. Men hvis vi kigger på de indbyrdes opgør er jeg aldrig bange, der skal man nogen år tilbage hvor Real Madrid har vundet i ligaen. Og jeg mener det er dét der afgør hvem der er bedst, derfor mener jeg også at Barcelona har en bedre chance i Champions League, jeg mener.. De to hold kommer nok til at møde hinanden enten i semi eller i finalen, og der plejer Barcelona jo som regel at vinde, så dér mener jeg jo at Barcelona har det stærkeste hold, nemlig til El Clásico'sne.

- Det tror jeg vel Barcelona gør, selvom jeg godt kan se at den blive hudløs spændende og utrolig tæt, men hvis Barcelona fortsætter deres nuværende form har jeg(synes jeg ikke selv) noget at frygte, da jeg mener Barcelona jo altid er gode i El Clásico'sne men derudover har de jo også vist utrolig høj klasse i de seneste par kampe, og det håber jeg fortsætter. Men ingen tvivl om at Real Madrid vil kæmpe og kan gøre det, da de jo også desværre har vist stabilitet i høj stil, og det håber jeg ikke kommer til at ske i El Clásico, for så er det jo dér den kan blive svær for Barcelona, og hvis de kan begynde at spille det pres-spil som de gjorde i sidste El Clásico, er jeg aldrig særlig vild med det. Men selvfølgelig tror jeg at Barcelona vinder, og det håber jeg også utrolig meget!

- Har gjort.

Viscá Barca Y Viscá Catalunya!

Spurs, Coys!
Chelsea-man
13. marts 2012 20:35:36 Anmeld

Tilbage til toppen
wonderboy22 wrote:

- Jeg mener Messi er bedre end Ronaldo fordi Messi præsterer bedre i de store kampe, bla. El Clásico'sne hvor Messi har scoret omkring de 10 mål mere end Ronaldo, det mener jeg gør Messi til en bedre spiller på det punkt hvilket gør ham til en vigtigere spiller i fx. Champions League hvor man godt kan komme til at møde gode hold, men jeg har hørt mange der siger "Ronaldo er mere komplet", "Ronaldo kan score med begge fødder" og ting som "Ronaldo kan langt mere end Messi og er langt mere komplet" osv. osv. Og det er jeg simpelthen så træt af at høre, da Messi også kan nogen ting som Ronaldo ikke kan.. Ja Ronaldo sparker bedre frispark og straffespark, og er nok også bedre til hovedstød og med den anden fod, men Messi har bedre overblik, bedre pasningspil, bedre til at sætte forsvarspillerne af, og så har han desuden scoret 10 mål mere end Ronaldo ialt i denne sæson, hvilket også vil sige at han har mere målnæse i fx. Champions League hvor han har scoret 8 mål mere.. Og ja jeg ved godt at Ronaldo pt. er topscorer i La Liga, men der har en stor del af dem også været på straffespark.(Messi er desuden også foran Ronaldo i assist-listen i denne sæson).
Ingen tvivl om at Ronaldo er en fabelagtig spiller som er komplet og kan en hel masse, og han er nok ihvertfald i top 3 lige pt. Men efter min mening er Messi bare bedre.

- Jeg mener IKKE Real Madrid er bedre end Barcelona, jo Real Madrid fører lige pt. La Liga med 10 point, men det er pga. Barcelona's dumme point-tab og de har også været hårdt ramt af skader, men ingen tvivl om at Real Madrid også har været ret stærke iår og har været meget stabile, hvor derimod Barcelona fx. har haft det svært på udebane, men jeg mener så også(#No hate) at Real Madrid har været langt heldigere med dommeren end Barcelona har i denne sæson. Men hvis vi kigger på de indbyrdes opgør er jeg aldrig bange, der skal man nogen år tilbage hvor Real Madrid har vundet i ligaen. Og jeg mener det er dét der afgør hvem der er bedst, derfor mener jeg også at Barcelona har en bedre chance i Champions League, jeg mener.. De to hold kommer nok til at møde hinanden enten i semi eller i finalen, og der plejer Barcelona jo som regel at vinde, så dér mener jeg jo at Barcelona har det stærkeste hold, nemlig til El Clásico'sne.

- Det tror jeg vel Barcelona gør, selvom jeg godt kan se at den blive hudløs spændende og utrolig tæt, men hvis Barcelona fortsætter deres nuværende form har jeg(synes jeg ikke selv) noget at frygte, da jeg mener Barcelona jo altid er gode i El Clásico'sne men derudover har de jo også vist utrolig høj klasse i de seneste par kampe, og det håber jeg fortsætter. Men ingen tvivl om at Real Madrid vil kæmpe og kan gøre det, da de jo også desværre har vist stabilitet i høj stil, og det håber jeg ikke kommer til at ske i El Clásico, for så er det jo dér den kan blive svær for Barcelona, og hvis de kan begynde at spille det pres-spil som de gjorde i sidste El Clásico, er jeg aldrig særlig vild med det. Men selvfølgelig tror jeg at Barcelona vinder, og det håber jeg også utrolig meget!

- Har gjort.

Men hvis Ronaldo er mere komplet og kan mere, er han vel også bedre?
kasper@realmadrid
13. marts 2012 20:45:45 Anmeld

Tilbage til toppen
Hvorfor er Messi bedre end Ronaldo? Messi`s præstationer taler for sig selv! Ronaldo er også en fremragende spiller, men han kan bare ikke gøre det sidste som Messi kan (Maradona kunne), når han selv skal drilbe sin modstander af og på den måde selv skabe noget (Messi dribler 5.7 spiller pr kamp og Ronaldo dribler 1.4 spiller pr kamp). Messi er bedre, og hans kvaliteter er også en smule bedre end Ronaldos. Messi er også en klogere spiller end Ronaldo og en bedre holdspiller.

Er Real Madrid bedre end Barcelona? Måske, det er meget lige, gælder hvem der vinder CL!

Og hvem vinder næste El Clasico? Barcelona er favoritter, men lad os se, jeg tror på Real Madrid! :)
Chelsea-man
13. marts 2012 21:12:22 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg synes sgu dog at Ronaldo er en skarpere målscore. Han er bare blevet pisse kedelig at se spille. Før var han næsten ligesom Robinho, nu er han et fysisk monster, der lurer i boksen. Sørgelig udevikling, men han er stadig top swaag!
wonderboy22
13. marts 2012 21:12:52 Anmeld

Tilbage til toppen
Chelsea-man wrote:
wonderboy22 wrote:

- Har gjort.

Men hvis Ronaldo er mere komplet og kan mere, er han vel også bedre?

Hvis du læser hvad jeg skriver.. Så kan du se at jeg mener at ja Ronaldo kan nogen punkter som Messi ikke kan men Messi kan også noget som Ronaldo ikke kan, længere er den ikke.

Viscá Barca Y Viscá Catalunya!

Spurs, Coys!
Sandra
13. marts 2012 22:18:08 Anmeld

Tilbage til toppen
Min lilebrøre spiller.:)

Men Messi er bedre end ronaldo. Det er bare spillet. Messi har bare talentet. Han har det sjovt når han spiller. Ronaldo er god, men han kæmper for at blive bedst. Så anstrænger han sig, og har det ikke sjovt når han spiller. Det gør ham "stram" hvilket gør Messi er bedre!

Barça!! Kan godt være vi er 10 point bagud. Men barça har en høj standart. De spiller som igen andre. Og de har også fået prisen som verdens bedste holde.. Såe..

Gør Barça som altid..
ASAlstrup
15. marts 2012 17:54:43 Anmeld

Tilbage til toppen
PSN: ASAlstrup

Nærmest kun Fifa 12

Ronaldo er bedre end Messi til de fleste ting, men de ting messi kan er han fanstastisk til - Messi er bedst

Ligaen siger jo sig selv

Barcelona tror jeg vinder fordi de spiller godt på hjemme bane, og de skal til at stramme sig an

KSIOlajideBT Funny Stuff! http://www.youtube.com/user/KSIOlajidebt

Det betyder intet, hvem der forlader klubben. Navnet Manchester United forlader aldrig klubben. GLORY GLORY UNITED!3

Han var helt sikkert fuld af lort og kaldte mig "boss" og "big man", da vi fik vores første drink sammen efter en kamp. Men det ville hjælpe, hvis hans modtagelser kom med et ordentligt glas vin. Han gav mig noget malingsfjerner. Sir Alex Ferguson om Mourinho

http://onside.dk/nyheder/premier-league/historiens-100-sjoveste-fodboldcitater
Arsenal_FC
20. juni 2013 18:34:32 Anmeld

Tilbage til toppen
Fifa, AC3, GTA IV, Tour de France 2012
Blot kig på de kolde facts
Hmm. Lige pt. er de vel lige gode. Barcelona vandt titlen, Madrid vandt flest indbyrdes kampe.
Ingen, den ender uafgjort! Ronaldo og Messi scorer 2 gange hver.

http://stats.elite-hunterz.info/hlstats.php?mode=playerinfo&player=610
wiland1
28. juni 2013 17:58:15 Anmeld

Tilbage til toppen
Hedder det samme som jeg hedder på goal :)

- Fifa, GTA IV, Red Dead Redemption.

- Messi er mest kølig, mens Ronaldo er bedst i hovedspillet. Alt i alt må Messi nok være en tand bedre.

- Barca er lige nu bedre. De vandt ligaen suverænt, hvilket vel egentlig sige det hele.

- Næste EL Classico bliver vundet af Real Madrid, da de er sultne efter sidste sæsons andenplads og fordi de med en ny træner og flere nye spillere, vil skabe en fornyet motivation.
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce