Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Afstemingsspørgsmål : Verdens bedste back?
Vælg Stemmer Statistik
Dani Alves 6 54 %
Philip Lahm 3 27 %
Marcelo 1 9 %
Patrice Evra 1 9 %
Ashley Cole 0 0 %
Eric Abidal 0 0 %
Stephan Lichtsteiner 0 0 %
Kyle Walker 0 0 %
Bacary Sagna 0 0 %

Hvem er verdens bedste back? Options
Chris22
9. marts 2012 20:19:56 Anmeld

Tilbage til toppen
Vi starter lige med resultaterne fra "Hvem er verdens bedste målmand?"

Top 3:
3. Joe Hart
2. Manuel Neuer
1. Iker Casillas

Nu er turen så kommet til backs, både på højre og venstre side!
Der vil i denne uge, være nogle uenigheder, og det var meget svært at vælge 9!

Dani Alves: Nogle gange kommer man til at tvivle på om han overhovedet kan forsvare, for man ser ham meget sjældent i situationer, hvor han har brug for det!

Philip Lahm: Ikke specielt stærk af en forsvarsspiller at være.

Marcelo: Hans placeringsevne er stadig ikke optimal, men forbedrer sig dog hastigt.

Patrice Evra: Har været bedre. Hans form har til tider svigtet ham i denne sæson.

Ashley Cole: Så ikke for godt ud under Villas-Boas. Men der stilles nu spørgsmål om, hvorvidt det var tilfældigt...

Eric Abidal: Arbejder ikke så meget fremad i banen i forhold til andre moderne backs.

Stephan Lichtsteiner: Lichtsteiner får ikke ligeså meget omtale som andre moderne backs. Lader de andre stjerner i Juve komme frem, og holder sig i baggrunden.

Kyle Walker: Den unge back er ikke fuldt udviklet, hverken fodboldmentalt, eller færdighedsmessigt. En til fremtiden.

Bacary Sagna: Sagna har ikke rigtig nogle svagheder.

- Hvem er bedst?

- Hvem skulle være på? Istedet for hvem?

iHala Madrid!

"The Ballon D'or is worth nothing, because Michael Laudrup never won it!"
- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Jesé Rodriguez, Real Madrid Castilla & Spanien U-19.
Topscorer ved U-19 EM
Zeke
9. marts 2012 20:32:53 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg synes sku det er fedt med disse emner hvor du virkelig lægger op til e god debat hvilket jeg også synes der kommer, dog kan tonen godt blive bedre! Keep them coming!

Men mangler Maicon og Ramos ikke? Er Ramos ikke mere back eller hvad? For jeg synes virkelig Ramos er den bedste back i verden.

SPORT
9. marts 2012 20:35:14 Anmeld

Tilbage til toppen
Chris22
9. marts 2012 20:45:48 Anmeld

Tilbage til toppen
Zeke wrote:
Jeg synes sku det er fedt med disse emner hvor du virkelig lægger op til e god debat hvilket jeg også synes der kommer, dog kan tonen godt blive bedre! Keep them coming!

Men mangler Maicon og Ramos ikke? Er Ramos ikke mere back eller hvad? For jeg synes virkelig Ramos er den bedste back i verden.

Ramos er med som centerforsvar, så han er valgt fra her. Maicon var da bestemt en mulighed, men hans formdyk på de sidste par sæsoner, gjorde at jeg sorterede ham fra imod Kyle Walker. :)

Tonen kan blive bedre?
Hvor skal tonen blive bedre, og hvordan kunne man gøre den bedre? Jeg vil selvfølgelig gerne gøre det bedre Latter

iHala Madrid!

- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Topscorer ved U-19 EM
Sánchez9
9. marts 2012 21:51:21 Anmeld

Tilbage til toppen
Sys' selv Dani Alves er bedst!
Han er ekstremt god fremad banen, og modsat andre i Barca's (og mange andre klubbers) forsvar, er han ikke langsom!
Selvfølgelig er hans stærkeste side ikke forsvar, men han kan godt noget dernede!

Visca Barca!
Sandra
9. marts 2012 23:30:39 Anmeld

Tilbage til toppen
Alves helt klart! :D
Chelsea-man
10. marts 2012 08:29:06 Anmeld

Tilbage til toppen
Synes sgu det er Marcelo, han er blevet VIRKELIG god på det seneste!
Blancos
10. marts 2012 11:03:09 Anmeld

Tilbage til toppen
Synes selv Marcelo gør det meget godt. Problemet er bare, at han ikke er høj. XD
Fizzker
10. marts 2012 13:14:41 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg vil sætte dem i denne rækkefølge;

1. Alves
2. Lahm.
3. Sagna.
4. Cole.
5. Abidal.
6. Evra.
7. Marcelo.
8. Walker.
9. Lichtsteiner.
Zeke
10. marts 2012 13:33:09 Anmeld

Tilbage til toppen
Chris22 wrote:
Zeke wrote:

Ramos er med som centerforsvar, så han er valgt fra her. Maicon var da bestemt en mulighed, men hans formdyk på de sidste par sæsoner, gjorde at jeg sorterede ham fra imod Kyle Walker. :)

Tonen kan blive bedre?
Hvor skal tonen blive bedre, og hvordan kunne man gøre den bedre? Jeg vil selvfølgelig gerne gøre det bedre Latter

Så jeg vil jeg klart sige det er Dani Alves, det kan der hvis ikke være den store tvivl om.

Og ja jeg synes der har været et par gange hvor man har gået lidt til angreb for meget på den personlige del men det kan godt være det er mig der husker forkert! Facepalm

Chris22
10. marts 2012 13:56:07 Anmeld

Tilbage til toppen
Zeke wrote:
Chris22 wrote:
Zeke wrote:

Tonen kan blive bedre?

Så jeg vil jeg klart sige det er Dani Alves, det kan der hvis ikke være den store tvivl om.

Og ja jeg synes der har været et par gange hvor man har gået lidt til angreb for meget på den personlige del men det kan godt være det er mig der husker forkert! Facepalm

Jeg skrev i den første i de her debatter, at det var svagheder der står til spillerene :)
En grund til de måske IKKE er verdens bedste ;)

iHala Madrid!

- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Topscorer ved U-19 EM
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce