Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Kommentatorer! Options
Quaresma14
8. marts 2012 23:07:52 Anmeld

Tilbage til toppen
Nu har jeg simpelthen fået nok af visse kommentatorer, og bliver nødt til at høre, om det kun er mig, der ikke kan klare at høre på dem?! :b

Det drejer sig specielt om Jan Mølby, der er kommentator på tv3+, men også om Morten Brun, der er kommentator på 6'eren. De to mænd er så negative at høre på. De kan ikke blive imponeret over noget som helst. De fremhæver ALTID de ting, der kunne være bedre.

- Hvad synes I om Jan Mølby og Morten Brun (som fodboldkommentatorer)?
- Hvem er den værste fodboldkommentator?
- Bedste kommentator/kommentatorpar?

Més que un club ❤
Chris22
8. marts 2012 23:57:19 Anmeld

Tilbage til toppen
- Der ikke så tit fodbold på 6'eren da jeg ikke har kanalen. Men når jeg erhos venner og ser fodbold, irriterer det mig grænselødt. 1. De fremhæver som sagt mange dårlige ting og 2. De udtaler rigtigt mange navne, helt forfærdeligt! (Adjuro = Agüero, osv.)

- Flemming Toft. Jeg synes ikke altid han er helt skarp!

- Ved ikke helt.

iHala Madrid!

"The Ballon D'or is worth nothing, because Michael Laudrup never won it!"
- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Jesé Rodriguez, Real Madrid Castilla & Spanien U-19.
Topscorer ved U-19 EM
editor
9. marts 2012 00:39:18 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Jeg synes, at Jan Mølby er rædsom. Uvidende, sløv og konsekvent sort-hvid i sine bedømmelser.

Morten Bruun lyder lidt bøvet, men det skyldes nok mest hans tunge midtjyske accent, for ind imellem siger han da noget begavet.

Jesper Grønkjær kan drive mig til vanvid ved at maltraktere det danske sprog. TV3 burde sende ham til et intensivt kursus i personlige pronominer.

Flemming Toft er et debilt gabehoved, og det samme er Carsten Nødwerge.

Jeg kan til gengæld godt lide Jens Jørgen Brinch

arsenal810
9. marts 2012 07:17:45 Anmeld

Tilbage til toppen
jeg kan blive sindssyg af, at høre på mikkel bischoff, han taler meget lavt, og er i mine øjne ikke altid den skarpeste kniv i skuffen.

til den vværste kommentator er jeg simpelthen nødt til at pege på det par, der kommenterer landsholdets kampe, og de to bedste, der er jeg simpelthen nødt til at vælge: alan smith og ham der den anden fifa kommentator, der er med der, men som jeg ikke kan huske hvad hedder, er det ikke john taylor eller sådan noget?.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
Quaresma14
9. marts 2012 13:53:31 Anmeld

Tilbage til toppen
editor wrote:
Jeg synes, at Jan Mølby er rædsom. Uvidende, sløv og konsekvent sort-hvid i sine bedømmelser.

Morten Bruun lyder lidt bøvet, men det skyldes nok mest hans tunge midtjyske accent, for ind imellem siger han da noget begavet.

Jesper Grønkjær kan drive mig til vanvid ved at maltraktere det danske sprog. TV3 burde sende ham til et intensivt kursus i personlige pronominer.

Flemming Toft er et debilt gabehoved, og det samme er Carsten Nødwerge.

Jeg kan til gengæld godt lide Jens Jørgen Brinch

Haha, kunne ikke være mere enig i tredje afsnit! Tror ikke ordet "sin" findes i hans verden.

Personligt synes jeg det er en fornøjelse, at høre på Werge og Frimann.

Més que un club ❤
ASAlstrup
9. marts 2012 13:55:23 Anmeld

Tilbage til toppen
-De er meget irriterede at høre på, som i andre siger er de meget negative og sløve.

-TV2sports kommentatore er virkelig trættende

-Ved jeg ikke

KSIOlajideBT Funny Stuff! http://www.youtube.com/user/KSIOlajidebt

Det betyder intet, hvem der forlader klubben. Navnet Manchester United forlader aldrig klubben. GLORY GLORY UNITED!3

Han var helt sikkert fuld af lort og kaldte mig "boss" og "big man", da vi fik vores første drink sammen efter en kamp. Men det ville hjælpe, hvis hans modtagelser kom med et ordentligt glas vin. Han gav mig noget malingsfjerner. Sir Alex Ferguson om Mourinho

http://onside.dk/nyheder/premier-league/historiens-100-sjoveste-fodboldcitater
Fizzker
9. marts 2012 14:21:54 Anmeld

Tilbage til toppen
Werge & Frimann FTW!

Alle de andre er lort! :D
Zeke
9. marts 2012 14:55:19 Anmeld

Tilbage til toppen
En ting jeg virkelig godt kan lide ved Mølby er at han virkelig siger noget når folk smider sig lidt for let, i stedet for bare at ignorer det eller ikke turde sige at det var rimelig slapt at han smed sig der. Der kan jo være delte meninger om det og det kan måske være fordi jeg har samme mening som ham at jeg synes det er godt han siger noget til det hvorimod nogle kan måske bedre lide at det er mere teknisk præget og alt det spanske der hvor de måske falder lidt mere let i Italien og Spanien end i England (Dog er der også virkelig mange der smider sig i England..) men det handler jo om hvilken stil man kan lide osv. Det blev lidt rodet men håber det går.

Kalleer1234
9. marts 2012 15:29:29 Anmeld

Tilbage til toppen
jeg synes virkelig at nogle af èksperterne` i onside er lidt `farvede`i deres udtalelser.
fx. da milan vandt 4-0 over arsenal i cl, snakkede de kun om at arsenal spillede rigtig dårligt og slet ikke om at milan spillede godt, jeg tør godt love at hvis det havde været barca der havde vundet så meget over arsenal, havde frimann og co skamrost barca over hvor flot de havde spillet, og om at de i sandhed var verdens bedste hold, de havde nok også sagt, taktisk mesterværk, konge præstation, fantastisk og jeg kunne blive ved.
jeg får virkelig myrekrub af Schmeichel, det er da fint nok at han godt kan lide united, men når han i samtlige diskussioner ser sagen med united briller på, er det altså ikke godt nok.
glæder mig virkelig til at han (schmeichel) bliver erstattet af jes-dorph til efteråret.
Chico73
9. marts 2012 16:58:50 Anmeld

Tilbage til toppen
Egentlig lægger jeg ikke mærke til negativitet fra kommentatorer, men jeg kan blive meget ireteret over når de ikke kan udtale navnene rigtigt. Her snakker jeg f.eks. om Jesper Grønkjær :D

Respekt for den smukke fodbold!!! :-)
Chris22
9. marts 2012 17:57:08 Anmeld

Tilbage til toppen
Chico73 wrote:
Egentlig lægger jeg ikke mærke til negativitet fra kommentatorer, men jeg kan blive meget ireteret over når de ikke kan udtale navnene rigtigt. Her snakker jeg f.eks. om Jesper Grønkjær :D

Så er vi to! ;)

iHala Madrid!

"The Ballon D'or is worth nothing, because Michael Laudrup never won it!"
- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Jesé Rodriguez, Real Madrid Castilla & Spanien U-19.
Topscorer ved U-19 EM
Messidona
9. marts 2012 18:20:38 Anmeld

Tilbage til toppen
-Kender mest til morten bruun, og for at være helt ærlig synes jeg faktisk han er en rigtig god kommentator, og er ret uenig i han kun fremhæver det negative.

-Vel flemming toft...

-Tja der er der mange gode...hmmm..ham der claus fra 6´eren? :´D

Tot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
Tant se val d'on venim
si del sud o del nord
ara estem d'acord, ara estem d'acord,
una bandera ens agermana.
Blaugrana al vent
un crit valent
tenim un nom el sap tothom
♥!Barca! Barca! Barca!♥
Rasmus_Messi
9. marts 2012 18:34:58 Anmeld

Tilbage til toppen
- Jeg bryder mig ikke om Jan Mølby, selvom han er Liverpool fan. Morten Bruun har jeg til gengæld ikke noget imod.
- Jeg hader virkelig 6'erens ekspertkommentator Claus Jørgensen. Han er virkelig irriterende at høre på. -.-'
- Peter Pill, Carsten Werge og Per Frimann er de bedste, synes jeg.
comeonyouspurs
9. marts 2012 18:43:00 Anmeld

Tilbage til toppen
synes Morten Bruun er den bedste
Fodboldmand
9. marts 2012 21:23:47 Anmeld

Tilbage til toppen
Morten Bruun er nice. Og så er han United-fan!!!! :D

:-(
Aksel21
9. marts 2012 21:33:12 Anmeld

Tilbage til toppen
Kan, modsat dig, rigtig godt li' Morten Bruun, Peter Piil og alle de andre fra 6'eren, syns de er rigtig gode!!

Men alle fra TV3+ er noget bullshit, syns de virker så selvglade bare fordi de selv har spillet på landsholdet, det er så tamt!
Sandra
9. marts 2012 23:34:18 Anmeld

Tilbage til toppen
Totalt enige man! De er sååå lort! :O Argh! kunne slå dem!!

Men der er mange dårlige! :o Såååe... og det samme med gode.. Har ingen farvoritter.. Men hvis de har lidt humør, og gode argumenter er de ok i mine øjne. :b
editor
9. marts 2012 23:47:11 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Aksel21 wrote:
Kan, modsat dig, rigtig godt li' Morten Bruun, Peter Piil og alle de andre fra 6'eren, syns de er rigtig gode!!

Men alle fra TV3+ er noget bullshit, syns de virker så selvglade bare fordi de selv har spillet på landsholdet, det er så tamt!

Jeg kan egentlig også godt lide holdet fra 6'eren. Selv Bischoff, som virker sympatisk og rolig, selvom han måske ikke er manden, der ryster guldkorn ud af ærmet.

Sánchez9
9. marts 2012 23:53:04 Anmeld

Tilbage til toppen
Lægger ikk' så meget mærke til det!

Faktisk er jeg lidt ligeglad!

Visca Barca!
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce