Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Afstemingsspørgsmål : Verdens bedste målmand?
Vælg Stemmer Statistik
Iker Casillas 14 60 %
Manuel Neuer 5 21 %
Gianluigi Buffon 0 0 %
Joe Hart 2 8 %
Petr Cech 0 0 %
Victor Valdés 2 8 %
Pepe Reina 0 0 %
Igor Akinfeev 0 0 %
Hugo Lloris 0 0 %

Hvem er verdens bedste målmand? Options
Chris22
8. marts 2012 20:09:33 Anmeld

Tilbage til toppen
Ja i kender det fra debatten "Hvem er verdens bedste centerforsvarer".
Jeg giver jer ni kandidater, og i stemmer, og skriver hvofor det lige er den spiller i stemte på.

Vi starter med top 3 fra sidste gang!
3. Thiago Silva
2. Nemanja Vidic
1. Gerard Pique!

Iker Casillas: Har han nogen fejl?

Manuel Neuer: Er der noget?

Gianluigi Buffon: Han er ikke på sit bedste mere, men har vist at han stadig har masser af klasse!

Joe Hart: Mangler stadig lidt erfaring, i forhold til andre topmålmænd.

Petr Cech: Han er på ingen måde i topmform! Og har ikke været det siden 2007. Har en ekstra dårlig sæson i år, hvor han har ladet flere lette skud gå ind.

Victor Valdés: Har rygte for at lave fejl. Gør det også et par gange per sæson.

Pepe Reina: Har lavet usædvanligt mange fejl på de sidste to sæsoner!

Igor Akinfeev: Mangler stadig at bevise han klasse på topniveau.

Hugo Lloris: Er lidt usikker i sin håndtering på indlæg.

- Hvem er den bedste?

- Er der nogen der skulle have været på? Istedet for hvem?

iHala Madrid!

"The Ballon D'or is worth nothing, because Michael Laudrup never won it!"
- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Jesé Rodriguez, Real Madrid Castilla & Spanien U-19.
Topscorer ved U-19 EM
Chris22
8. marts 2012 20:10:55 Anmeld

Tilbage til toppen
- Casillas! Førstemålmand og kaptajn for Spanien & Real Madrid. Har været verdens bedste i årevis nu! Den eneste der er i nærheden lige nu, er Manuel Neuer.

- Nej ;)

iHala Madrid!

- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Topscorer ved U-19 EM
Fizzker
8. marts 2012 20:17:29 Anmeld

Tilbage til toppen
Du mangler Muslera! Mega undervurderet! Bedre en fx. Lloris & Akinfeev.

Men jeg synes verdens bedste er Joe Hart. Skarp forfulgt af Casillas. Derefter kommer Neuer, Valdés & Reina i nævnte rækkefølge.

Joe Hart synes jeg er bedre end Casillas pt.. Han står i Verdens bedste liga rent fysik. Han har et "dårligere" forsvar end fx. Casillas... Han har lukket mindre mål ind i denne sæson i flere kampe. Han er der altid med nogle fantastiske redninger.

Huske dette er MIN mening! :-)
Chris22
8. marts 2012 20:29:56 Anmeld

Tilbage til toppen
Fizzker wrote:

Men jeg synes verdens bedste er Joe Hart. Skarp forfulgt af Casillas. Derefter kommer Neuer, Valdés & Reina i nævnte rækkefølge.

Joe Hart synes jeg er bedre end Casillas pt.. Han står i Verdens bedste liga rent fysik. Han har et "dårligere" forsvar end fx. Casillas... Han har lukket mindre mål ind i denne sæson i flere kampe. Han er der altid med nogle fantastiske redninger.

jeg er helt enig i at Muslera er undervurderet, men jeg synes dog ikke at han er bedre end Lloris & Akinfeev. :)
Mht. Hart, vil jeg give dig ret, han er fantastisk, men der er også grund til Casillas er kåret som verdens bedste så mange år i træk ;-D

iHala Madrid!

- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Topscorer ved U-19 EM
Fizzker
8. marts 2012 20:38:28 Anmeld

Tilbage til toppen
Chris22 wrote:
Fizzker wrote:

jeg er helt enig i at Muslera er undervurderet, men jeg synes dog ikke at han er bedre end Lloris & Akinfeev. :)
Mht. Hart, vil jeg give dig ret, han er fantastisk, men der er også grund til Casillas er kåret som verdens bedste så mange år i træk ;-D

Muslera har vist sig på den store scene. Han var klasse for Uruguay under VM 2010 & var en nøglespiller da de vandt CA. Pga han spiller i Galatasaray bliver han overset.. Virkelig synd. Jeg mener Akinfeev bliver overvurderet.

Du skriver selv i dit motto et genialt citat fra Pep.
Den vil jeg bruge mod dig. Hvorfor vandt Hart eller Neuer den ikke !? De var mindst ligeså gode som Iker i 2011! :-) "Bare" fordi man er blevet kåret til den bedste behøves man ikke være det. Jeg mener det samme med Messi. Jeg synes at Xavi er verdens bedste spiller.
Chelsea-man
8. marts 2012 21:03:56 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg synes Casillas er den bedste. Han er målmændendes Messi, og så kommer Neuer. Meeen, han skal vise sig i en lidt bedre liga en Bundesligaen først.
wonderboy22
8. marts 2012 21:55:19 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg mener at enten Joe Hart eller Iker Casillas er verdens bedste målmænd, de er begge utrolig stabile. Selvom den ligger utrolig tæt, stemmer jeg på førstnævnte da jeg synes han er ekstrem og laver nogen pragt-redninger!, men den ligger meget tæt, og jeg mener der er et stykke vej ned til næste, som efter min mening er Manuel Neuer og Víctor Valdés.

- Men jeg vælger Joe Hart.
- Og jeg synes en som enten Fernando Muslera, Samir Handanovic eller Julio Cesar måske også godt kunne være med selvom jeg nok godt ved at det er svært at placere Samir Handanovic og Muslera, men jeg synes Julio Cesar skal være med. Og jeg synes ikke nogen overvuderede målmænd som Igor Akinfeev eller Hugo Lloris burde være med, sidstnævnte er utrolig overvuderet på grund af FIFA hvor han seriøst owner!

Viscá Barca Y Viscá Catalunya!

Spurs, Coys!
Quaresma14
8. marts 2012 21:58:56 Anmeld

Tilbage til toppen
Synes du mangler Pinto. Han er sgu verdensklasse!

Més que un club ❤
wonderboy22
8. marts 2012 22:14:38 Anmeld

Tilbage til toppen
Quaresma14 wrote:
Synes du mangler Pinto. Han er sgu verdensklasse!

... Til at tæve Real Madrid i slåskampe og ikke på banen!;)

Spurs, Coys!
Chris22
8. marts 2012 22:58:34 Anmeld

Tilbage til toppen
Joe Hart? Der er vist lidt Barca briller på her, ikke for noget ;-)

iHala Madrid!

- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Topscorer ved U-19 EM
Blancos
9. marts 2012 07:18:17 Anmeld

Tilbage til toppen
Klart Íker Casillas, han er simpelthen verdensklasse målmand & siden jeg blev Madrid-fan - har jeg altid elsket ham fordi han er en ægte Madridista.

I nærheden af ham, finder vi Manuel Neuer & 'måske' Joe Hart.
wonderboy22
9. marts 2012 07:27:01 Anmeld

Tilbage til toppen
Chris22 wrote:
Joe Hart? Der er vist lidt Barca briller på her, ikke for noget ;-)

Hvis vi havde brillerne på var der nok blevet sagt Valdes, skal du se :-)

Spurs, Coys!
La-Marcia
9. marts 2012 13:46:19 Anmeld

Tilbage til toppen
Xavi er sgu ikke i nærheden af Messi!
Messi er 1000 miles away fra alle andre.
Kan godt være Xavi er verdens bedste midtbanespiller, men han er sgu ikke verdens bedstespiller.Snakke snakke
Fizzker
9. marts 2012 14:16:06 Anmeld

Tilbage til toppen
La-Marcia wrote:
Xavi er sgu ikke i nærheden af Messi!
Messi er 1000 miles away fra alle andre.
Kan godt være Xavi er verdens bedste midtbanespiller, men han er sgu ikke verdens bedstespiller.Snakke snakke

Hvorfor er det altid Messi & Ronaldo der bliver talt om når man snakker om verdens bedste ? :-)
Man ser ikke det gode ved spillere som Xavi, Iniesta osv. De er mindst så vigtige som Messi!
Bare fordi de ikke troller en hel bane som Ronaldo & Messi er de mindst ligeså gode spillere!

@Blancos.

Hvordan kan Casillas være "klart" den bedste når de andre mindst er på hans niveau ? :-)
Blancos
9. marts 2012 14:31:22 Anmeld

Tilbage til toppen
Ifølge mig, er der ingen på Íker's niveau. Ville Manuel Neuer, Valdes, Pepe Reina, Petr, eller Joe Hart gøre det her: http://www.youtube.com/watch?v=6rx2EOniKWo&feature=related ?? - Det tror jeg ikke.

- Jeg mener ikke, at de er dårlige - men altså.. se lige på Iker Casillas i Champions League, EM & VM? Er han ikke bare fremragende? Gøre han det ikke fantastisk godt? Der er en grund til at han er blevet kåret til den bedste 4 gange i træk, ikk? ;)
ronaldodo
9. marts 2012 14:36:25 Anmeld

Tilbage til toppen
jeg syntes casilias er verdens bedste målmand min top tre ser nok sådan her ud:
3. neuer
2. joe hart
1. casilias
syntes det er de rigtige kandidater
Fizzker
9. marts 2012 14:43:01 Anmeld

Tilbage til toppen
Blancos wrote:
Ifølge mig, er der ingen på Íker's niveau. Ville Manuel Neuer, Valdes, Pepe Reina, Petr, eller Joe Hart gøre det her: http://www.youtube.com/watch?v=6rx2EOniKWo&feature=related ?? - Det tror jeg ikke.

- Jeg mener ikke, at de er dårlige - men altså.. se lige på Iker Casillas i Champions League, EM & VM? Er han ikke bare fremragende? Gøre han det ikke fantastisk godt? Der er en grund til at han er blevet kåret til den bedste 4 gange i træk, ikk? ;)

Jeg har ikke sagt han ikke gør det godt. Men nu skal du ikke overvurder ham! For det gør du! Husk på at finde materiale der er nyt & ikke to år gammelt! :-) Nu er vi i nutiden. Hart er bedste. Det beviste han fx. igår med en verdensklasse redning,

Iøvrigt den redning du linker til er kun blevet husket pga. det var i VM finalen. Valdés laver man af sådan nogle på en sæson!
Chelsea-man
9. marts 2012 14:43:05 Anmeld

Tilbage til toppen
Wonderboy, det jo klart du har har Barca briller på når du fravælger Casillas bare fordi han er fra Real.
Casillas er uden diskussion verdens bedste længe foran alle andre. Og så kommer Joe Hart!
Blancos
9. marts 2012 14:55:43 Anmeld

Tilbage til toppen
Fizzker wrote:
Blancos wrote:

Jeg har ikke sagt han ikke gør det godt. Men nu skal du ikke overvurder ham! For det gør du! Husk på at finde materiale der er nyt & ikke to år gammelt! :-) Nu er vi i nutiden. Hart er bedste. Det beviste han fx. igår med en verdensklasse redning,

Iøvrigt den redning du linker til er kun blevet husket pga. det var i VM finalen. Valdés laver man af sådan nogle på en sæson!

Jeg overvudere ham ikke, han er den bedste.

Okay, her: http://www.youtube.com/watch?v=ZmAWZ5HkZp8, http://www.youtube.com/watch?v=0afs59tncpQ&feature=related, http://www.youtube.com/watch?v=hsFMrt6H59w&feature=related ??

Íker er den bedste! Hvis han ikke var den bedste - så tror jeg skam heller ikke at FIFA vil kårer ham til den bedste.

- Hvis Valdes virkelig laver så mange af dem på en sæson. Hvorfor vil folk så ikke stemme på ham? Hvorfor vil han ikke kåres? Det er da ret mærkeligt. Det må man nok sige.
Zeke
9. marts 2012 15:06:23 Anmeld

Tilbage til toppen
Blancos wrote:
Fizzker wrote:
Blancos wrote:

Jeg overvudere ham ikke, han er den bedste.

Okay, her: http://www.youtube.com/watch?v=ZmAWZ5HkZp8, http://www.youtube.com/watch?v=0afs59tncpQ&feature=related, http://www.youtube.com/watch?v=hsFMrt6H59w&feature=related ??

Íker er den bedste! Hvis han ikke var den bedste - så tror jeg skam heller ikke at FIFA vil kårer ham til den bedste.

- Hvis Valdes virkelig laver så mange af dem på en sæson. Hvorfor vil folk så ikke stemme på ham? Hvorfor vil han ikke kåres? Det er da ret mærkeligt. Det må man nok sige.

Jeg er enig med dig omkring hvem der er den bedste, men de argumenter du kommer med er virkelig dårlige. Jeg kan da også finde nogen gode redninger med Fabianski:

http://www.youtube.com/watch?v=JiC7LqcizW8&feature=related, http://www.youtube.com/watch?v=DlcuPUaer7M og http://www.youtube.com/watch?v=VGDd6LwGNHc.

Men det viser vel ikke han er verdens bedste målmand?

Og ja FIFA har kåret ham til den bedste mange år i træk men Rooney kom også på årets hold i 2011 i stedet for f.eks. van Persie der jo har spillet langt bedre end ham i det år..

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce