Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Danmark Options
Rasmus_Messi
1. marts 2012 20:02:24 Anmeld

Tilbage til toppen
Danmark har meget lovende talenter, som snart er ved at være landsholdsmodne. Ved EM i 2016 kan Danmark stille med et meget ungt og talentfuldt hold, med etablerede navne som Daniel Agger og William Kvist, men stadigvæk have spillere som Viktor Fischer osv. med. Her er et overblik, over dem, der efter min mening, banker på til det danske landshold.

Jannick Vestergaard - Fast mand i tyske Hoffenheim.
Viktor Fischer - Talentfuld angriber, som vi i den grad får brug for, da alternativerne til Bendtner er små. Selvom han er ung, skal han så hurtigst så muligt, spilles ind på landsholdet
Frederik Sørensen - Fremtidens mand på højrebacken? Har tidligere fået godt med spilletid i Juventus.
Bashkim Kadrii - Hurtig og eksplosiv spiller. Udlandet venter på ham.
Kasper Schmeichel - Ikke så god som farmand, men alligevel kompetent.
Kenneth Zohore - Netop skiftet til Fiorentina. Minder på mange måder om Bendtner. Ligesom Fischer, har vi også brug for en kompetent reserve.
Jesper Jørgensen - Gør det rigtig godt i Belgien. Skal efter min mening med til Ukraine i stedet for Christian Poulsen. Fylder 28 til maj. Han er måske for gammel EM 2016, men han er øjeblikkets mand.
Mathias Zanka - Skifter til PSV til sommer. Noget må han kunne.
Jesper Juelsgaard - Løsningen på vores venstreback problem?
Mads Albæk - Gør det forfuftigt i Midtjylland. Skal til udlandet for at udvikle sig endnu mere.
Nicki Bille - Gør det godt i spanske Elche. Makkeren til Bendtner?

Kort sagt: Talentmassen er enorm. Især forsvaret får et luksusproblem, med Bjelland, Agger, Kjær, Vestergaard og Okore.

Jeres mening?
chrille11
1. marts 2012 20:17:25 Anmeld

Tilbage til toppen
Fedt at Danmark har så mange talenter.

Der er de rigtig unge og så er der dem som Christian Eriksen og Nicolai boilesen der er 20. Man kan jo altid håbe på en bedre fremtid for dte danske landshold :)
Bearcph
1. marts 2012 21:01:03 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Jeg håber bare, at de unge kan holde fokus og formen. Som udgangspunkt er jeg meget fortrøstningsfuld, hvorfor jeg er enige i, at fremtiden ser meget lyst ud for landsholdet. Ser især frem til at følge med i Zanka's, Bille's, Kadrii's og Sørensen's karrierer.
SPORT
2. marts 2012 08:32:23 Anmeld

Tilbage til toppen
Sandra
4. marts 2012 22:39:55 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg tror det bliver et godt hold. Tror ikke det bliver som i 92, men nu må vi se til den tid. Ihvertfald kan spillerne nå at udvikle sig til 2016, eller gå modsat som jeg ikke håber. ;)
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce