Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Wordfued Options
JBallegaard
29. februar 2012 17:28:05 Anmeld

Tilbage til toppen
Er der nogen som kunne tænke sig at spille mod mig i Wordfued jeg hedder: Jakob Ballegaard i 2 ord i spørger mig bare hvis i vil spille mod mig

- Hvad er jeres navn
Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Forvirret Forvirret Forvirret Forvirret Forvirret Forvirret Forvirret Forvirret Forvirret Forvirret Forvirret Forvirret Forvirret Forvirret Forvirret Forvirret Forvirret Forvirret Forvirret Forvirret Forvirret Forvirret Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej!
Jeg elsker de nye smily

KOM IGEN RONALDO!!!! Messi er bedre end dig
Chelsea-man
29. februar 2012 17:35:25 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg er sgu snart træt af de smileys!
Blancos
29. februar 2012 17:38:23 Anmeld

Tilbage til toppen
Okay, jeg hedder Blancos. (med punktum), bare ansøg! ;) du snyder ikke, vel?
JBallegaard
29. februar 2012 17:41:01 Anmeld

Tilbage til toppen
Nej og det lover jeg
Jeg gider ikke bruge penge på sådan noget bras

Blancos
29. februar 2012 17:42:18 Anmeld

Tilbage til toppen
Fint, så ansøg. ;)
JBallegaard
29. februar 2012 17:44:00 Anmeld

Tilbage til toppen
OK hvis der er strøm på mig og min families IPad

Blancos
29. februar 2012 17:46:49 Anmeld

Tilbage til toppen
Okay.
arsenal810
29. februar 2012 18:10:16 Anmeld

Tilbage til toppen
Chelsea- man sagde: jeg er snart træt af de smileys.

hvordan kan du være det?, de er sgu da mega fede. hop hop hop, hahaParty! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party!

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
JBallegaard
29. februar 2012 18:20:53 Anmeld

Tilbage til toppen
De mega seje

Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party!

ASAlstrup
1. marts 2012 17:32:05 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg vil gerne spille mod dig. Hedder: Biskob
Det bare et kalde navn:)

KSIOlajideBT Funny Stuff! http://www.youtube.com/user/KSIOlajidebt

Det betyder intet, hvem der forlader klubben. Navnet Manchester United forlader aldrig klubben. GLORY GLORY UNITED!3

Han var helt sikkert fuld af lort og kaldte mig "boss" og "big man", da vi fik vores første drink sammen efter en kamp. Men det ville hjælpe, hvis hans modtagelser kom med et ordentligt glas vin. Han gav mig noget malingsfjerner. Sir Alex Ferguson om Mourinho

http://onside.dk/nyheder/premier-league/historiens-100-sjoveste-fodboldcitater
Blancos
1. marts 2012 18:29:40 Anmeld

Tilbage til toppen
Heeey, jeg hedder Blancos. (med punktum) ansøg mig. :D
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce