Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Dommerfejl! Options
Chris22
27. februar 2012 13:42:38 Anmeld

Tilbage til toppen
Ja, i ved hvad jeg snakker om!
Atletico Madrids kamp imod FC Barcelona, der blev spillet i går aftes.
Om Barca fans kan lide det eller ej, er det jo tydeligt at det er dommerfejl der afgører kampen!

1. I det 81. minut, vinder Pedro et frispark. Imens Thibaut Courtois er igang med at sætte muren, lader dommeren Messi sparke frisparket. Det går som bekendt i mål, imod den chanceløse Courtois.

2. I overtiden af kampen, bliver bolden tydeligt blokeret med armene, af Busquets. Ikke noget straffe, og Atletico har ikke muligheden for at udligne!

- Hvad synes du om kendelserne?
- Kommer det til at have indflydelse på det endelige resultat i ligaen?
__________________________________________________________________________________
- Virkelig dårlige kendelser!
- Nej.

iHala Madrid!

"The Ballon D'or is worth nothing, because Michael Laudrup never won it!"
- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Jesé Rodriguez, Real Madrid Castilla & Spanien U-19.
Topscorer ved U-19 EM
SPORT
27. februar 2012 13:51:23 Anmeld

Tilbage til toppen
Welbeck11
27. februar 2012 13:59:47 Anmeld

Tilbage til toppen
Dårlige kendelser.
Nej
Welbeck11
27. februar 2012 14:01:55 Anmeld

Tilbage til toppen
Dårlige kendelser.
Nej
SPORT
27. februar 2012 14:04:55 Anmeld

Tilbage til toppen
wonderboy22
27. februar 2012 14:05:38 Anmeld

Tilbage til toppen
Du glemte at sige at.. Messi fik karantæne fordi bolden hoppede op på hans hånd!, utrolig dårlig dommer, men endnu dårligere debat af dig, da du kun nævner de ting der kom MED Barca, og ikke dem der kom mod dem..

- Dommerejl sker jo.
- Nej.

Viscá Barca Y Viscá Catalunya!

Spurs, Coys!
SPORT
27. februar 2012 14:07:25 Anmeld

Tilbage til toppen
wonderboy22 wrote:
Du glemte at sige at.. Messi fik karantæne fordi bolden hoppede op på hans hånd!, utrolig dårlig dommer, men endnu dårligere debat af dig, da du kun nævner de ting der kom MED Barca, og ikke dem der kom mod dem..

- Dommerejl sker jo.
- Nej.

Det skal du jo sige xD ej fik han karentene for bolden hoppede op på hans hånd ?

Jeg er vild til Fifa!!!!
Forever United

http://www.youtube.com/watch?v=1OftYFrmzno&feature=plcp&context=C469ca03VDvjVQa1PpcFOCiXzOO03d0tr_sVCy55WUIrl-rMOMTQE%3D

http://www.youtube.com/watch?v=0Lmt61aSyrI&feature=plcp
wonderboy22
27. februar 2012 14:11:25 Anmeld

Tilbage til toppen
Ja, bolden sprang op i luften og Messi var ikke forberedt, den ramte hans hånd og det var langt fra meningen, kunne man se på Messi, og dermed fik han gult kort, faktisk sit 5. Gule kort i sæsonen, hvilket giver ham spillekarantæne i næste kamp.

- Det er heldigt at det er en flok boldmongoler vi skal møde i næste kamp(Gijón)

Spurs, Coys!
Chelsea-man
27. februar 2012 14:11:55 Anmeld

Tilbage til toppen
Messi scorede også et sådant frispark i 2009, imod netop Atletico Madrid!
Chris22
27. februar 2012 15:13:10 Anmeld

Tilbage til toppen
wonderboy22 wrote:
Ja, bolden sprang op i luften og Messi var ikke forberedt, den ramte hans hånd og det var langt fra meningen, kunne man se på Messi, og dermed fik han gult kort, faktisk sit 5. Gule kort i sæsonen, hvilket giver ham spillekarantæne i næste kamp.

- Det er heldigt at det er en flok boldmongoler vi skal møde i næste kamp(Gijón)

Sådan er reglerne i spanien! Har du hånd på bolden, så er der gult kort, og det gule kort skulle Messi have haft allerede imod Valencia, da han brugte hånden til at kontrollere bolden.

Forresten var der kun kendelser der gik med Barcelona i den kamp.

Gijón har forresten en rigtig god defensiv imod de store hold, så Barca har brug for Messi!

iHala Madrid!

"The Ballon D'or is worth nothing, because Michael Laudrup never won it!"
- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Jesé Rodriguez, Real Madrid Castilla & Spanien U-19.
Topscorer ved U-19 EM
rasmus123
27. februar 2012 15:18:24 Anmeld

Tilbage til toppen
Vi kan sagtens blive enige om at der nok skulle være dømt straffe, men det var svært at se for dommeren.
Men Messi's målæ er der da intet i vejen med? du må sparke når dommeren har givet signal om det og det må han jo have gjort. Længere er den ikke,.
Chelsea-man
27. februar 2012 15:30:52 Anmeld

Tilbage til toppen
Ja, men det er sjovt dommeren ikke gav Atletico en skid tid om at sætte muren op!
rasmus123
27. februar 2012 15:33:55 Anmeld

Tilbage til toppen
Han den tid fra frisparket blev dømt til han signalede at der måtte bliv sparket. Det jo ikke fordi det aldrig er sket før.
wonderboy22
27. februar 2012 15:38:31 Anmeld

Tilbage til toppen
Chris22 wrote:
wonderboy22 wrote:

Sådan er reglerne i spanien! Har du hånd på bolden, så er der gult kort, og det gule kort skulle Messi have haft allerede imod Valencia, da han brugte hånden til at kontrollere bolden.

Forresten var der kun kendelser der gik med Barcelona i den kamp.

Gijón har forresten en rigtig god defensiv imod de store hold, så Barca har brug for Messi!

- Men stadigvæk, dette var langtfra med vilje, og ja!, jeg synes Spansk fodbold er utrolig dumt på den måde de håndterer hånd på bolden, da det er en ud af ti gange man har hånd på bolden, at det er bevidst.

- Nej!, så du kampen?!, jeg sad flere gange og skældte ud over dommeren og hans meget uretfærdige domme(for begge hold) OGSÅ Barca.

- Stadigvæk en flok knold-sparkere.

Spurs, Coys!
Chelsea-man
27. februar 2012 15:58:55 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg synes også godt man kan se på Messi det ikke var med vilje, men sådan er reglerne jo. Jeg synes han frispark var rigtig godt sparket ind, men det var jo ikke helt fair, så et helt fantastisk mål blir det jo aldrig.
rasmus123
27. februar 2012 16:18:42 Anmeld

Tilbage til toppen
Ikke helt fair hvad? Fordi Atl.Madrid stilelr sin mur så langt væk at dommeren godt kan sætte spillet i gang eller?
arsenal810
27. februar 2012 16:47:07 Anmeld

Tilbage til toppen
super GOLAZO af messi.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
Fizzker
27. februar 2012 16:53:21 Anmeld

Tilbage til toppen
Hmmm... Skal vi nu tage den igen !? Jeg gider seriøst ikke men du tvinger mig til det..

Igen ser i kun de kendelser der går med Barca, men ikke dem der går mod. At Messi for gult for hånd på bolden var jo hjernedødt.

Okay jeg er enig med at der var straffe i overtiden, men den blev ikke dømt, så kom videre med jeres liv, seriøst.

Messi´s mål var jo klasse. Når dommeren giver signal (som han gjorde) må man sparke. Så drop jeres tuderi.

Ps. Ikke kast med sten når du selv bor i glashus.
Quaresma14
27. februar 2012 16:56:27 Anmeld

Tilbage til toppen
Nej, nej, nej , nej, nej. Hvor er det dybt pinligt for dig, at lave sådan en debat.

For det første: Dommeren viste han ikke ville fløjte inden og derfor fik Messi lov til at sparke. Det er ikke første gang det er sket.
Og synes bestemt ikke der er straffespark, da Busquets har hånden på modstandernens skulder og det er fuldstændig tilfældigt, at den rammer ham på hånden - havde den ikke ramt ham der, havde Busquets headet til den. Chancen blev rent faktisk meget større af at Bus ramte den.

For det andet: Du er Real-fan! Kendelserne er gået Reals vej HELE SÆSONEN. Senest i går, hvor Ramos skulle ha' været vist ud. Jeg kan nævne uhyggeligt mange kendelser Barca har haft imod sig, hvor Real derimod har haft MANGE kendelser med sig.

Kan slet ikke komme mig over, at du opretter sådan er debat! :O

Més que un club ❤
editor
27. februar 2012 17:07:37 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Ligesom Barcelona bliver Real Madrid sjældent snydt for noget i den spanske liga. Spansk klubfodbold er totalt afhængig af de to klubber, så de skal vinde for enhver pris. Det må være lidt trist af holde med et af de almindelige hold i ligaen, men som sagt har Real-fansene intet at klage over.

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce