Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

OPTAKT: Ny udebane skuffelse, eller slår Magiske Lionel Messi til? Options
Safian
25. februar 2012 12:33:41 Anmeld

Tilbage til toppen

Optakt til Atletico Madrid - FC Barcelona
Der er lagt op til topbrag i den spanske Primera Division, når FC Barcelona gæster Vicente Caldrón.

Atletico Madrid
Atletico Madrid har vist at de har en skræmmende defensiv i deres seneste 7 kampe med 6 Clean Sheets, 3 sejre, 4 uafgjorte og ingen nederlag, Det vil sige at Atletico Madrid er ubesejret i deres seneste 7 kampe i Primera Division. Så Atletico Madrids form er ikke til at tage fejl af, lige p.t ligger de på en bundsolid 6.plads med udsigt til Europæisk fodbold næste sæson. Men de skal holde tungen lige i munden til aftenenes opgør for de bliver åndet godt og grundigt i nakken af Levante og Rayo Vallecano. Radamel Falcao er nok profilen for Atletico lige i øjeblikket, 19 scoringer i 29 optrædener i samtlige turneringer, inklusiv 2 hattricks i Primera Division, statistikken taler nok sit tydelige sprog.

FC Barcelona
FC Barcelona vader ikke ligefrem i succes i Primera Division, Real Madrid er stukket af med et 10 points forspring, men hvis man ser udefra samtlige Barcelona spillernes udtalelser den seneste uge, så har de nok ikke givet op, selvom muligheden hænger i en meget tynd tråd. Barcelonas udebane statistik har på ingen måde været prangende og om tendensen forsætter søndag aften, vides ikke. Men i Barcelonas seneste 5 opgør har de dog vist godt fodboldspil, 4 sejre og 1 smertefuldt nederlag til Osasuna, men den sidste kamp mod Valencia så var det et noget sprudlende Barca mandskab som satte Valencia til vægs med hele 5-1, Messi var igen på pletten og endda hele 4 gange og nu ånder han Ronaldo gevaldigt i nakken. Så måske er Messi og Co. genrejst inden søndagens brag :) !

Top 2 (Topscorerliste i Primera Division)
Ronaldo: 28 mål
Messi: 27 mål

Målrige opgør
I deres seneste 10 indbyrdes opgør har det været rigeligt med mål, faktisk hele 48 mål er der blevet scoret i deres seneste 10 inbyrdes opgør, så hvis du skal sætte penge på opgøret imorgen så skal du nok ikke sætte den på under 2,5 mål ;) - Men Barcelona har trukket sig sejrrigt i 7 ud af de 10 opgør mens Atletico Madrid har gjort det 3 gange, uafgjorte resultater har der altså ikke været. Så hvis du er statistik nørd, så skal du nok hellere ikke sætte pengene på et uafgjort resultat ;)

Mulige start 11'er hos begge hold:

Målmand: Courtois
Forsvaret: Juanfran, Miranda, Godin, Filipe
Defensiv midt: Tiago, Gabi
Offensiv midt: Arda, Adrian, Koke
Angriber: Falcao

Målmand: Valdes
Forsvaret: Alves, Pique, Puyol, Abidal
Defensiv midt: Busquets
Offensiv midt: Xavi, Iniesta
Angreb: Messi, Fabregas, Sanchez

Mit bud på resultatet
Jeg tror personligt på en 3-1 sejr til Barcelona med Messi som dobbelt målscorer og Sanchez med den sidste pind :) !

Spørgsmål
Hvad bliver resultatet imorgen?
Får Messi nogle rolle, eller bliver han lukket ned af Atleticos utrolige defensiv?
Forsætter Alexis Sanchez fremragende form mod Atletico?
Hvilken/Hvilke spiller/spillere bliver afgørende for Atletico imorgen?
Man of the Match?
wonderboy22
25. februar 2012 12:46:35 Anmeld

Tilbage til toppen
- Tror Barcelona vinder den 1-2.
- Han bliver ikke lukket ned!, og regner med en kasse af ham!:)
- Håber og tror jeg. Og regner også med at han banker et mål ind, så det vil sige én af Messi, én af Alexis og den sidste kan jeg ikke rigtigt sige da jeg ikke kender nogen af Atlético spillerne's nuværende form.
- Leo.

Viscá Barca Y Viscá Catalunya!

Spurs, Coys!
Fizzker
25. februar 2012 13:45:36 Anmeld

Tilbage til toppen
- Jeg tror at Barca vinder med 3-1 imorgen. Mod de "store" hold har vi ikke haft nogle problemer, men de mange pointtab ligger hos de mindre hold...
- Jeg tror ikke de kan lukke ham ned. Men man ved sgu aldrig..
- Det håber jeg da :p
- Alexis! :D
Spunk
25. februar 2012 14:11:13 Anmeld

Tilbage til toppen
1-1
Ja han bliver owned af forsvaret!
Yep
Falcâo
Xavi

Cristiano Ronaldo!
Gameiro
25. februar 2012 14:16:10 Anmeld

Tilbage til toppen
- 3-1 til Barca.
- Nej, hvis Real ikke kan lukke Messi helt ned, så kan Atlético kraftedeme heller ikke.
- Ja, han bliver dobbeltmålscorer.
- Falcão, Godín, Diego & Adrían.
- Alexis Sánchez
Alcântara
25. februar 2012 16:52:13 Anmeld

Tilbage til toppen
- 3-1 til Barca.
- Nej, han scorer 2 mål og laver et assist.
- Ja, han scorer en enkelt kasse.
- Radamel Falcão & Diego Godín.
- Lionel Messi.

Mes qué un club 3
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce