Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Real Madrid karriere! Options
Chris22
22. februar 2012 19:12:06 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg er lige startet på min 3. sæson med Real Madrid.

Mit hold er sådan ud:
-----------------------------------Casillas------------------------------------
-Azpilicueta (80)- Musacchio (81)- Ramos (88)- Coentrao (84)
--------------------Sahin (87)-Xabi Alonso (86)-------------------------
----Mesut Özil (87)- David Silva (90)- Cristiano Ronaldo (94)---
-----------------------------M'Baye Niang (80)-----------------------------

Udskiftere:
Adán (74)
Raphaël Varane (77)
Marcelo (82)
Yann M'Vila (83)
Sergio Canales (83)
Gonzalo Higuain (86)
Eden Hazard (87)

- Hvad synes du om holdet?
- Evt. nye køb af spillere?

iHala Madrid!

"The Ballon D'or is worth nothing, because Michael Laudrup never won it!"
- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Jesé Rodriguez, Real Madrid Castilla & Spanien U-19.
Topscorer ved U-19 EM
SPORT
22. februar 2012 19:14:40 Anmeld

Tilbage til toppen
Gameiro
22. februar 2012 19:16:16 Anmeld

Tilbage til toppen
Køb Ba, han er et monster!
I.Akinfeev
22. februar 2012 19:18:03 Anmeld

Tilbage til toppen
Brug Higuian i stedet for ham den anden. Køb Hummels eller Subotic. Kig i min debat FIFA 12 - Spurs og giv mig nogle råd Chris22

Blue is The colour!!!

It's blue 3
What else matters 3

^^^^^^ Chelsea om deres nye hjemmebanetrøje.

Jeg syntes vi alle skal følge disse ord fra Kalleer1234:

''Vi skal have mere gang i den her side, så jeg vil gøre mit, og begynde at være aktiv mere ofte end jeg har tidligere :)
Jeg anbefaler andre til at gøre det samme, da siden her kan blive så fed hvis her er fyldt med aktive brugere!''

Michael Carrick en af verdens mest undervurderede spiller!!!
SPORT
22. februar 2012 19:23:38 Anmeld

Tilbage til toppen
Chris22
22. februar 2012 19:23:43 Anmeld

Tilbage til toppen
M'Baye Niang er klar starter, han scorer mål på stribe, og han er kun 18! Jeg skal købe en CB men Hummels & Subotic er meget dyre, jeg foretrækker at købe unge talenter, og gøre dem til stjerner!
Kan ikke helt se hvad jeg skulle bruge Demba Ba til. Han scorer altid når jeg spiller med ham, men det samme gør Niang!
Nogle forslag til en ung CB?

iHala Madrid!

- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Topscorer ved U-19 EM
Chicharito14
22. februar 2012 19:23:57 Anmeld

Tilbage til toppen
Mesut Özil <-> Eden Hazard PS. Køb Götze eller Ba.

Falcao, Futsal mester!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=ku5Li3HOfyk
-

Isco, ikke verdens smukkeste mand men en genial fodboldspiller!

Følg mig på Instagram :-) - cooler_guy1
Chicharito14
22. februar 2012 19:25:26 Anmeld

Tilbage til toppen
Køb Phil Jones eller Michael Dawson

-

Chicharito14
22. februar 2012 19:26:05 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg kan også godt li de nye smileyer

Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii!

-

SPORT
22. februar 2012 19:32:10 Anmeld

Tilbage til toppen
Chris22
22. februar 2012 19:33:42 Anmeld

Tilbage til toppen
Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Danse Danse Danse Danse Jeg kan også godt lide dem :-D
Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter

Positioner jeg ikke skal have forstærket:
Målmand
VB
CDM
CM
COM
VM/VW
HM/HW
ANG

Er kun interesseret i Højrebacs og centerforsvarere :-)

iHala Madrid!

- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Topscorer ved U-19 EM
SPORT
22. februar 2012 19:37:12 Anmeld

Tilbage til toppen
Chris22
22. februar 2012 19:39:37 Anmeld

Tilbage til toppen
Dani Alves? Ruller rundt af latter
Han spiller for mine største rivaler!
Men Rafael eller Fabio er et udemærket bud :D

iHala Madrid!

- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Topscorer ved U-19 EM
JBallegaard
22. februar 2012 19:40:57 Anmeld

Tilbage til toppen
Køb en der hedder Clyne han er mega god og spille med
Du kunne os købe Ogbonna han er omkring 87 efter 3 eller 4 sæsoner og han er mega hurtig. Jeg har spillet en halv sæson i min karriere og der er han 77 og 85 i hurtighed

KOM IGEN RONALDO!!!! Messi er bedre end dig
SPORT
22. februar 2012 19:41:01 Anmeld

Tilbage til toppen
Chicharito14
22. februar 2012 19:41:46 Anmeld

Tilbage til toppen
Hvad med Dawson eller Phil Jones

-

JBallegaard
22. februar 2012 19:44:24 Anmeld

Tilbage til toppen
Chris22 wrote:
Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Danse Danse Danse Danse Jeg kan også godt lide dem :-D
Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter *

jeg kan os godt lide dem
Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Lyver Lyver Lyver Lyver Lyver Lyver Latter Latter Latter Ironisk latter Ironisk latter Ironisk latter Ironisk latter Bede Bede Bede Bede Bede Snakke snakke Snakke snakke Snakke snakke Snakke snakke Danse Danse Danse Danse Facepalm Facepalm Facepalm Fløjte Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Forvirret Forvirret Forvirret Forvirret Forvirret Forvirret Forvirret Forvirret Forvirret Forvirret Forvirret Savle Savle Savle Savle Savle Savle Savle Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Smadre pc Smadre pc Smadre pc Smadre pc Smadre pc Smadre pc Smadre pc Smadre pc Smadre pc Smadre pc Smadre pc Løber hovedet mod en mur! Løber hovedet mod en mur! Løber hovedet mod en mur! Løber hovedet mod en mur! Løber hovedet mod en mur! Løber hovedet mod en mur! Løber hovedet mod en mur! Løber hovedet mod en mur! Løber hovedet mod en mur! Løber hovedet mod en mur! Stop Stop Stop Stop Stop Stop Stop Det kører rundt! Det kører rundt! Det kører rundt! Det kører rundt! Det kører rundt! Det kører rundt! Det kører rundt! Elsker det! Elsker det! Elsker det! Elsker det! Elsker det! Elsker det! Elsker det! Kvalme Kvalme Kvalme Kvalme Kvalme Tavs Tavs Tavs Tavs Tavs Tys! Tys! Tys! Tys! Tys! Tænker Tænker Tænker Tænker Tænker Usikker Usikker Usikker Usikker Usikker Usikker Aner det ikke! Aner det ikke! Aner det ikke! Aner det ikke! Aner det ikke! Aner det ikke! Aner det ikke! Svimmel Svimmel Svimmel Svimmel Svimmel Svimmel Svimmel Svimmel Øh? Øh? Øh? Øh? Øh? Øh? Øh? Øh?

KOM IGEN RONALDO!!!! Messi er bedre end dig
Chris22
22. februar 2012 19:45:07 Anmeld

Tilbage til toppen
Dawson er lidt gammel, men Phil Jones er et godt bud, bortset fra at Barca lige har købt ham D:

iHala Madrid!

- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Topscorer ved U-19 EM
SPORT
22. februar 2012 19:49:15 Anmeld

Tilbage til toppen
JBallegaard wrote:
Chris22 wrote:
Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter *

jeg kan os godt lide dem
Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Ruller rundt af latter Lyver Lyver Lyver Lyver Lyver Lyver Latter Latter Latter Ironisk latter Ironisk latter Ironisk latter Ironisk latter Bede Bede Bede Bede Bede Snakke snakke Snakke snakke Snakke snakke Snakke snakke Danse Danse Danse Danse Facepalm Facepalm Facepalm Fløjte Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig! Forvirret Forvirret Forvirret Forvirret Forvirret Forvirret Forvirret Forvirret Forvirret Forvirret Forvirret Savle Savle Savle Savle Savle Savle Savle Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Jubii! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Skål for det! Smadre pc Smadre pc Smadre pc Smadre pc Smadre pc Smadre pc Smadre pc Smadre pc Smadre pc Smadre pc Smadre pc Løber hovedet mod en mur! Løber hovedet mod en mur! Løber hovedet mod en mur! Løber hovedet mod en mur! Løber hovedet mod en mur! Løber hovedet mod en mur! Løber hovedet mod en mur! Løber hovedet mod en mur! Løber hovedet mod en mur! Løber hovedet mod en mur! Stop Stop Stop Stop Stop Stop Stop Det kører rundt! Det kører rundt! Det kører rundt! Det kører rundt! Det kører rundt! Det kører rundt! Det kører rundt! Elsker det! Elsker det! Elsker det! Elsker det! Elsker det! Elsker det! Elsker det! Kvalme Kvalme Kvalme Kvalme Kvalme Tavs Tavs Tavs Tavs Tavs Tys! Tys! Tys! Tys! Tys! Tænker Tænker Tænker Tænker Tænker Usikker Usikker Usikker Usikker Usikker Usikker Aner det ikke! Aner det ikke! Aner det ikke! Aner det ikke! Aner det ikke! Aner det ikke! Aner det ikke! Svimmel Svimmel Svimmel Svimmel Svimmel Svimmel Svimmel Svimmel Øh? Øh? Øh? Øh? Øh? Øh? Øh? Øh?

Jeg laver den lige lidt længere

Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party! Party!

Jeg er vild til Fifa!!!!
Forever United

http://www.youtube.com/watch?v=1OftYFrmzno&feature=plcp&context=C469ca03VDvjVQa1PpcFOCiXzOO03d0tr_sVCy55WUIrl-rMOMTQE%3D

http://www.youtube.com/watch?v=0Lmt61aSyrI&feature=plcp
SPORT
22. februar 2012 19:57:12 Anmeld

Tilbage til toppen
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce